Už nasledujúci víkend odštartuje IMPA RALLY BRATISLAVA, štvrté podujatie Mediaracing Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally 2009.
Organizátor dnes zverejnil zoznam prihlásených posádok zoradený podľa štartových čísiel. V zozname prihlásených nájdeme celkovo 59 posádok ktoré budú v Bratislave bojovať o body v rámci Mediaracing Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally 2009 a 7 posádok ktoré sa do súťaže zapoja v rámci Slovenského Rally Poháru. Na rýchlostných skúškach si prítomní diváci budú môcť vychutnať prejazdy šestice prioritných jazdcov, trojicu vozidiel špecifikácie WRC, trojicu vozidiel špecifikácie S2000, päticu vozidiel špecifikácie S1600, ale aj záplavu vozidiel Mitsubishi, Subaru a iných posádok a vozidiel zo šiestich krajín Európy.Všetky informácie, ako aj zoznam prihlásených posádok zoradený podľa štartových čísiel sa dozviete na oficiálnej internetovej stránke IMPA RALLY BRATISLAVA – www.rally.sk
ZOZNAM PRIHLÁSENÝCH
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?