Další porce bodů z Hustopečí

barvík, vladimír
barvík, vladimír, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Josef Janoušek 19. června 2009 10:47
Sdílej:

O uplynulém víkendu absolvovala posádka Barvík-Bartončík Agrotec Mogul Rally Hustopeče. Na posádky netradičně čekala speciálka na brněnském výstavišti a zbylá porce pátečních kilometrů se odjela za tmy, která spolu s nemalým množstvím šotoliny a vody vytvořily opravdu náročné podmínky.

Před dvěma lety se díky mávání na malou televizní helikoptéru stal Láďa Barvík Borcem na konec. Jaký byl tedy stav vzdušného prostoru v okolí letos? "Byl tam jeden, co se pořád motal nad tratí. Byl o hodně větší než ten před dvěma lety a dokonce jsem měl nutkání mu zamávat, ale tentokrát jsem udržel ruce na volantu." Posádka Anvel racing teamu vstoupila do závodu sedmým časem na speciálce v Brně a dokonce po třetí RZ figurovala na pátém místě na kterém přetrvala i přes zrušenou čtvrtou RZ. Pátá RZ však odstartovala propad výsledkovou listinou. Před Barvíka se během této RZ dostali Odložilík, Valoušek a Tarabus. Do konce první etapy ještě přibili Trojan s Hozákem a tak Vladimír s Pepou přenocovali na desátém místě.

Druhý den se začínalo až v pozdní dopoledne a toho využili Arazim s Jelínkem, kteří se posunuli před posádku Anvelu. Během první sobotní rundy, ale odpadli Orsák a Odložilík. Za cílem RZ 13 havaroval Hozák a na RZ 14 Tarabus, což posunulo Barvíka na osmou pozici. Tři RZ před koncem byly rozestupy kolem Barvíka takové, že změnu pozice by mohly zapříčinit jen technické problémy a tak si posádka pohlídala dojezd do cíle a body za osmou pozici. A jak se soutěž líbila posádce? "Výstaviště, tma a šotolina nám vlastně ani tak nevadí. Každá soutěž má své zvláštnosti a po tolika odjetých sezónách nás nemůže jen tak něco rozhodit. Přesto jsme už při tréninku tušili, že tahle soutěž nebude pro nás tak úspěšná jako Krumlov. Vzhledem k nepříjemným událostem, které před nedávnem postihly náš team, jsem nebyl v optimální závodnické pohodě, což se projevilo na mém slabém výkonu," vysvětluje pilot. "Musím uznat, že v Hustopečích nám k 8. místu pomohlo odstoupení některých posádek," dodal.

V absolutním pořadí figuruje Vladimír Barvík na skvělém šestém místě, když zatím dokončil všechny soutěže „velkého“ mistráku. "Je to asi nejlepší úvod sezóny za dobu co závodím. S výsledky panuje absolutní spokojenost."

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?