Již tento pátek 22. května odstartuje jedna z nejkrásnějších českých rally s centrem v Českém Krumlově. Na startovní rampu se postaví i posádka, reprezentující tým Korno Motorsport ve složení Karel Trojan a Marcela Dolečková.
Když se podíváme do historie Rally Český Krumlov, tak zjistíme, že Karel Trojan se na zdejších tratích vždy prezentoval skvělými výsledky, nebo soutěž nedokončil díky tu menšímu, tu zase většímu karambolu. Letos se jistě smíšená posádka, která se dosud ještě sehrává, pokusí o dokončení soutěže bez poruchy karoserie a doufejme, že i se slušným výsledkem.
Karel Trojan, Rally Šumava 2009
"Letošní Krumlov by měl být opět provázen proměnlivým počasím se sklonem k přeháňkám a bouřkám, takže si myslím, že celá soutěž se ponese v duchu pneumatikové loterie. Loni jsme své působení v Krumlově ukončili ze čtvrtého místa po nešťastně zvládnutém skoku a tak doufám, že letos si zde napravíme reputaci. Auto máme dobře vyzkoušené ze Šumavy a tam fungovalo zcela bez problémů, takže to doufám bude jen o našem umění a samozřejmě i o štěstí. To však ale jak známo, přeje vždy těm připraveným," uvedl Karel Trojan.
"Český Krumlov mám ráda a doufám, že zde budu Karla navigovat již o poznání lépe než na Šumavě. Dost si jízdu v Mitsubishi Lancer deváté evoluce s Karlem za volantem užívám a tak bych byla ráda, kdyby naše spolupráce pokračovala i nadále. Konkurence bude opět nesmírně silná a nebude jednoduché držet krok s těmi nejrychlejšími. Já osobně se budu snažit o co možná nejvíce soustředěný výkon a doufám, že se to promítne i do časů, které pak s Kájou zajedeme. Při seznamovacích jízdách jsem se přesvědčila, že například Malonty budou opravdu hodně rychlé a tak se asi budu i trošku bát," říká Marcela Dolečková.
Celý tým Korno Motorsport Vás tímto zve na bezpečná místa podél tratí rychlostních zkoušek v okolí Českého Krumlova a věříme, že Vás ani tentokrát námi předvedený výkon nezklame. Přijďte nás podpořit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?