Již tento pátek 22. května odstartuje jedna z nejkrásnějších českých rally s centrem v Českém Krumlově. Na startovní rampu se postaví i posádka, reprezentující tým Korno Motorsport ve složení Karel Trojan a Marcela Dolečková.
Když se podíváme do historie Rally Český Krumlov, tak zjistíme, že Karel Trojan se na zdejších tratích vždy prezentoval skvělými výsledky, nebo soutěž nedokončil díky tu menšímu, tu zase většímu karambolu. Letos se jistě smíšená posádka, která se dosud ještě sehrává, pokusí o dokončení soutěže bez poruchy karoserie a doufejme, že i se slušným výsledkem.
Karel Trojan, Rally Šumava 2009
"Letošní Krumlov by měl být opět provázen proměnlivým počasím se sklonem k přeháňkám a bouřkám, takže si myslím, že celá soutěž se ponese v duchu pneumatikové loterie. Loni jsme své působení v Krumlově ukončili ze čtvrtého místa po nešťastně zvládnutém skoku a tak doufám, že letos si zde napravíme reputaci. Auto máme dobře vyzkoušené ze Šumavy a tam fungovalo zcela bez problémů, takže to doufám bude jen o našem umění a samozřejmě i o štěstí. To však ale jak známo, přeje vždy těm připraveným," uvedl Karel Trojan.
"Český Krumlov mám ráda a doufám, že zde budu Karla navigovat již o poznání lépe než na Šumavě. Dost si jízdu v Mitsubishi Lancer deváté evoluce s Karlem za volantem užívám a tak bych byla ráda, kdyby naše spolupráce pokračovala i nadále. Konkurence bude opět nesmírně silná a nebude jednoduché držet krok s těmi nejrychlejšími. Já osobně se budu snažit o co možná nejvíce soustředěný výkon a doufám, že se to promítne i do časů, které pak s Kájou zajedeme. Při seznamovacích jízdách jsem se přesvědčila, že například Malonty budou opravdu hodně rychlé a tak se asi budu i trošku bát," říká Marcela Dolečková.
Celý tým Korno Motorsport Vás tímto zve na bezpečná místa podél tratí rychlostních zkoušek v okolí Českého Krumlova a věříme, že Vás ani tentokrát námi předvedený výkon nezklame. Přijďte nás podpořit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.