Již tento pátek 22. května odstartuje jedna z nejkrásnějších českých rally s centrem v Českém Krumlově. Na startovní rampu se postaví i posádka, reprezentující tým Korno Motorsport ve složení Karel Trojan a Marcela Dolečková.
Když se podíváme do historie Rally Český Krumlov, tak zjistíme, že Karel Trojan se na zdejších tratích vždy prezentoval skvělými výsledky, nebo soutěž nedokončil díky tu menšímu, tu zase většímu karambolu. Letos se jistě smíšená posádka, která se dosud ještě sehrává, pokusí o dokončení soutěže bez poruchy karoserie a doufejme, že i se slušným výsledkem.
Karel Trojan, Rally Šumava 2009
"Letošní Krumlov by měl být opět provázen proměnlivým počasím se sklonem k přeháňkám a bouřkám, takže si myslím, že celá soutěž se ponese v duchu pneumatikové loterie. Loni jsme své působení v Krumlově ukončili ze čtvrtého místa po nešťastně zvládnutém skoku a tak doufám, že letos si zde napravíme reputaci. Auto máme dobře vyzkoušené ze Šumavy a tam fungovalo zcela bez problémů, takže to doufám bude jen o našem umění a samozřejmě i o štěstí. To však ale jak známo, přeje vždy těm připraveným," uvedl Karel Trojan.
"Český Krumlov mám ráda a doufám, že zde budu Karla navigovat již o poznání lépe než na Šumavě. Dost si jízdu v Mitsubishi Lancer deváté evoluce s Karlem za volantem užívám a tak bych byla ráda, kdyby naše spolupráce pokračovala i nadále. Konkurence bude opět nesmírně silná a nebude jednoduché držet krok s těmi nejrychlejšími. Já osobně se budu snažit o co možná nejvíce soustředěný výkon a doufám, že se to promítne i do časů, které pak s Kájou zajedeme. Při seznamovacích jízdách jsem se přesvědčila, že například Malonty budou opravdu hodně rychlé a tak se asi budu i trošku bát," říká Marcela Dolečková.
Celý tým Korno Motorsport Vás tímto zve na bezpečná místa podél tratí rychlostních zkoušek v okolí Českého Krumlova a věříme, že Vás ani tentokrát námi předvedený výkon nezklame. Přijďte nás podpořit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?