Po úvodní rychlostní zkoušce klatovské Mogul Šumava Rallye figuruje domácí posádka Petr Hozák – Ladislav Hršel na průběžné desáté pozici.
Deštěm zmáčený Činovský okruh Hozákovi seděl, a tak byl v cíli páteční sekce jezdec se svým výkonem vcelku spokojen.
„Mokrý povrch mi sedí, máme skvělé auto, a tak se moc těším na další erzety. Bohužel nás ale trápí absence priority, která by nás posunula startovním pořadím vzhůru mezi posádky, které nám výkonnostně odpovídají. Bohužel se tedy stalo to, že ukrajinská posádka startující před námi nás téměř celé jedno kolo výrazně brzdila. Některé zatáčky, které jsem jezdil naplno, tak do nich tento jezdec jedoucí před námi brzdil a do retardérů a odbočení šel na brzdy i o dvacet třicet metrů dřív. Bohužel na výzvy k předjetí nereagoval. Naopak musím velmi poděkovat Michalu Ballayovi, který nás zbrzdil jen na chvíli a hned jak to bylo možné, nás pustil. Ředitelství soutěže naší žádosti o posun ve startovním pořadí sice vyhovělo, za což moc děkujeme, ale to, abychom mohli startovat mezi prioritními jezdci, je v moci jiných. Loni, kdy jsme prioritu měli, jsem bohužel z finančních důvodů nemohl nestartovat, takže je pochopitelné, že ji nemáme. Přesto by stálo za uvážení, zda by nebylo možné udělit výjimku a dodatečně nám ji opět přidělit. Věřím, že si jí svými následujícími výkony zasloužíme :-),“ vyslovil přání klatovský jezdec.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?