Láďa Hršel a Petr Hozák opět spolu

Hozák, Petr
Hozák, Petr, foto: Jánoš, Luboš
Adam Blahouš 15. dubna 2009 09:11
Sdílej:

Už o nadcházejícím víkendu se fanouškům znovu představí staro-nová dvojice Petr Hozák – Ing. Ladislav Hršel. Stane se tak při druhém podniku Mezinárodního mistrovství ČR, klatovské Mogul Šumava Rallye a jejich náčiním bude špičkový Mitsubishi Lancer EVO IX z dílen Sherlog Racing.

A jaký je důvod návratu žijící legendy automobilového sportu u nás na sedačku spolujezdce vedle Petra Hozáka? "Od mého prvního startu v závodě v roce 1970 už uplynulo hodně vody a člověk za tu dobu tomuto sportu lehce propadne. Naposledy jsem seděl v závodním autě vlastně předloni, kdy jsme s Petrem získali titul mistrů republiky ve sprintrallye ve skupině N a to byl nádherný rok. Všechno to úsilí i vynaložené prostředky za to rozhodně stály a moc rád na tu dobu vzpomínám. Když člověk pak sedí doma a sleduje rally pouze v médiích, nedá se to vydržet. Petr je hodně dobrý jezdec, vedle kterého si vždycky rád sednu a jak se blížila naše domácí soutěž, rozhodl jsem se, že chci jet," popsal své pocity Ladislav Hršel.A jaké jsou další plány devětašedesátiletého spolujezdce? "O tom je ještě předčasné mluvit, ale chtěl bych startovat na své srdeční Bohemii a mým tajným přáním je zúčastnit se sezony rallysprintů. Uvidíme, jak se nám povede na Šumavě a jestli mi to půjde. Já se cítím dobře, chci dokázat, hlavně pak ženě a svému osmiletému synovi, že nejen v jiných záležitostech jsem dobrý :-)  Když se dívám kolem sebe, tak nikdo v mém věku už nezávodí a je tu šance, že bych se dokonce dostal nejen do české, ale i do světové Guinessovy knihy rekordů. Takže dokud udržím meč a moč, chci závodit :-)"Valašská Rally, kde se Petr Hozák představil po hodně dlouhé závodnické pauze, ukázala, že klatovský jezdec patří do špičky. A jak to vidí on sám? "Po tak dlouhé absenci se nám Valaška fakt povedla. Bohužel to ale dopadlo tak, jak to dopadlo a já veřím že naše domácí soutěž bude ve všech ohledech ještě lepší. Láďa je profesionál a na obnovenou spolupráci s ním se moc těším. Navíc máme špičkové auto od Sherlog Racing a já udělám maximum pro co nejlepší výsledek,"uzavřel jezdec týmu Pubblicita Racing.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.