Šest jezdců tvoří českou rallyovou reprezentaci pro letošní sezónu. Jedná se o Martina Prokopa, Antonína Tlusťáka, Václava Pecha, Pavla Valouška, Vojtěcha Štajfa a Jaroslava Orsáka.
Šest jezdců tvoří českou rallyovou reprezentaci pro letošní sezónu. Jedná se o Martina Prokopa, Antonína Tlusťáka, Václava Pecha, Pavla Valouška, Vojtěcha Štajfa a Jaroslava Orsáka.
V mistrovství světa bude naši republiku zastupovat Martin Prokop, který je letos přihlášen jak do JWRC, tak do PWRC. Evropský šampionát pak objede Antonín Tlusťák.
Mistrovství středoevropské zóny se zúčastní čtveřice pilotů. Nejnabitější program by měli mít Pavel Valoušek a Vojtěch Štajf – tito dva jezdci by chtěli absolvovat kompletní seriál. Václav Pech s Jaroslavem Orsákem se zatím chystají pouze na Rally Tatry a Rally Saturnus. K rozšíření programu však dojít může.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?