Šest jezdců tvoří českou rallyovou reprezentaci pro letošní sezónu. Jedná se o Martina Prokopa, Antonína Tlusťáka, Václava Pecha, Pavla Valouška, Vojtěcha Štajfa a Jaroslava Orsáka.
Šest jezdců tvoří českou rallyovou reprezentaci pro letošní sezónu. Jedná se o Martina Prokopa, Antonína Tlusťáka, Václava Pecha, Pavla Valouška, Vojtěcha Štajfa a Jaroslava Orsáka.
V mistrovství světa bude naši republiku zastupovat Martin Prokop, který je letos přihlášen jak do JWRC, tak do PWRC. Evropský šampionát pak objede Antonín Tlusťák.
Mistrovství středoevropské zóny se zúčastní čtveřice pilotů. Nejnabitější program by měli mít Pavel Valoušek a Vojtěch Štajf – tito dva jezdci by chtěli absolvovat kompletní seriál. Václav Pech s Jaroslavem Orsákem se zatím chystají pouze na Rally Tatry a Rally Saturnus. K rozšíření programu však dojít může.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?