Automobilka Ferrari již dříve oznámila, že má v plánu představit během roku 2019 rovnou pět nových modelů. Tím vůbec prvním se stal model F8 Tributo, který nahrazuje 488 GTB. Tím druhým by se pak již během několika měsíců mohl stát první hybrid v nabídce, který by měl být vybaven motorem V6 s více než slušným potenciálem.
O plánech značky se v rozhovoru pro Auto Express rozpovídal na právě probíhajícím ženevském autosalonu jeden z vysoce postavených manažerů automobilky. Právě podle jeho slov by příští model Ferrari měl být sportovním vozem s hybridním motorem V6.
Automobilka zatím drží informace o dosud stále nepojmenovaném voze pod pokličkou, víme však, že jeho odhalení by se mohlo odehrát během dvou až tří příštích měsíců. Nový vůz by pak v nabídce automobilky mohl vytvořit zcela novou modelovou řadu a prostor pro nové zákazníky „(hybridní) V6 nám pomůže nabídnout nový přístup a vytvořit tak rodinu bez ztráty výkonu."
Navzdory menšímu hybridnímu motoru V6 se však nedá příliš očekávat, že by novinka měla patřit k levnějším modelům, jak spekuluje web Auto Express. Podle jejich odhadů by hybrid mohl nabídnout dokonce vyšší výkon, než nedávno představené F8 Tributo s dvakrát přeplňovanou V8.
Co se týče ostatních chystaných novinek, mohli bychom se podle webu Motor1 dočkat například modelu F8 Spider, nebo omlazení modelů GTC4Lusso a přeplňované varianty GTC4Lusso T. Často probírané SUV Ferrari Purosangue však zatím zůstává v nedohlednu - jeho premiéra je naplánována až na rok 2022.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.