Automobilka Ferrari již dříve oznámila, že má v plánu představit během roku 2019 rovnou pět nových modelů. Tím vůbec prvním se stal model F8 Tributo, který nahrazuje 488 GTB. Tím druhým by se pak již během několika měsíců mohl stát první hybrid v nabídce, který by měl být vybaven motorem V6 s více než slušným potenciálem.
O plánech značky se v rozhovoru pro Auto Express rozpovídal na právě probíhajícím ženevském autosalonu jeden z vysoce postavených manažerů automobilky. Právě podle jeho slov by příští model Ferrari měl být sportovním vozem s hybridním motorem V6.
Automobilka zatím drží informace o dosud stále nepojmenovaném voze pod pokličkou, víme však, že jeho odhalení by se mohlo odehrát během dvou až tří příštích měsíců. Nový vůz by pak v nabídce automobilky mohl vytvořit zcela novou modelovou řadu a prostor pro nové zákazníky „(hybridní) V6 nám pomůže nabídnout nový přístup a vytvořit tak rodinu bez ztráty výkonu."
Navzdory menšímu hybridnímu motoru V6 se však nedá příliš očekávat, že by novinka měla patřit k levnějším modelům, jak spekuluje web Auto Express. Podle jejich odhadů by hybrid mohl nabídnout dokonce vyšší výkon, než nedávno představené F8 Tributo s dvakrát přeplňovanou V8.
Co se týče ostatních chystaných novinek, mohli bychom se podle webu Motor1 dočkat například modelu F8 Spider, nebo omlazení modelů GTC4Lusso a přeplňované varianty GTC4Lusso T. Často probírané SUV Ferrari Purosangue však zatím zůstává v nedohlednu - jeho premiéra je naplánována až na rok 2022.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?