Automobilka Ferrari již dříve oznámila, že má v plánu představit během roku 2019 rovnou pět nových modelů. Tím vůbec prvním se stal model F8 Tributo, který nahrazuje 488 GTB. Tím druhým by se pak již během několika měsíců mohl stát první hybrid v nabídce, který by měl být vybaven motorem V6 s více než slušným potenciálem.
O plánech značky se v rozhovoru pro Auto Express rozpovídal na právě probíhajícím ženevském autosalonu jeden z vysoce postavených manažerů automobilky. Právě podle jeho slov by příští model Ferrari měl být sportovním vozem s hybridním motorem V6.
Automobilka zatím drží informace o dosud stále nepojmenovaném voze pod pokličkou, víme však, že jeho odhalení by se mohlo odehrát během dvou až tří příštích měsíců. Nový vůz by pak v nabídce automobilky mohl vytvořit zcela novou modelovou řadu a prostor pro nové zákazníky „(hybridní) V6 nám pomůže nabídnout nový přístup a vytvořit tak rodinu bez ztráty výkonu."
Navzdory menšímu hybridnímu motoru V6 se však nedá příliš očekávat, že by novinka měla patřit k levnějším modelům, jak spekuluje web Auto Express. Podle jejich odhadů by hybrid mohl nabídnout dokonce vyšší výkon, než nedávno představené F8 Tributo s dvakrát přeplňovanou V8.
Co se týče ostatních chystaných novinek, mohli bychom se podle webu Motor1 dočkat například modelu F8 Spider, nebo omlazení modelů GTC4Lusso a přeplňované varianty GTC4Lusso T. Často probírané SUV Ferrari Purosangue však zatím zůstává v nedohlednu - jeho premiéra je naplánována až na rok 2022.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.