Automobilka Ferrari již dříve oznámila, že má v plánu představit během roku 2019 rovnou pět nových modelů. Tím vůbec prvním se stal model F8 Tributo, který nahrazuje 488 GTB. Tím druhým by se pak již během několika měsíců mohl stát první hybrid v nabídce, který by měl být vybaven motorem V6 s více než slušným potenciálem.
O plánech značky se v rozhovoru pro Auto Express rozpovídal na právě probíhajícím ženevském autosalonu jeden z vysoce postavených manažerů automobilky. Právě podle jeho slov by příští model Ferrari měl být sportovním vozem s hybridním motorem V6.
Automobilka zatím drží informace o dosud stále nepojmenovaném voze pod pokličkou, víme však, že jeho odhalení by se mohlo odehrát během dvou až tří příštích měsíců. Nový vůz by pak v nabídce automobilky mohl vytvořit zcela novou modelovou řadu a prostor pro nové zákazníky „(hybridní) V6 nám pomůže nabídnout nový přístup a vytvořit tak rodinu bez ztráty výkonu."
Navzdory menšímu hybridnímu motoru V6 se však nedá příliš očekávat, že by novinka měla patřit k levnějším modelům, jak spekuluje web Auto Express. Podle jejich odhadů by hybrid mohl nabídnout dokonce vyšší výkon, než nedávno představené F8 Tributo s dvakrát přeplňovanou V8.
Co se týče ostatních chystaných novinek, mohli bychom se podle webu Motor1 dočkat například modelu F8 Spider, nebo omlazení modelů GTC4Lusso a přeplňované varianty GTC4Lusso T. Často probírané SUV Ferrari Purosangue však zatím zůstává v nedohlednu - jeho premiéra je naplánována až na rok 2022.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?