Pokud jste již někdy řešili zabezpečení nákladového prostoru své dodávky, pak vám dokonalou odpověď přináší žďárský výrobce zámků a kování TOKOZ. Nový přídavný zámek VANLOCK totiž dokáže udělat z vaší dodávky nedobytný trezor.
Vysoce odolný a Ministerstvem dopravy homologovaný zámek TOKOZ VANLOCK je vhodný pro zajištění skříňových i posuvných dveří dodávek, pickupů nebo návěsů kamionů. V kombinaci s cylindrickou půlvložkou TOKOZ PRO se z něj stává nejbezpečnější, nejodolnější a zároveň finančně dostupné zabezpečovací zařízení pro jednotlivce i provozovatele automobilových flotil. Na trh se TOKOZ VANLOCK dostane v druhé polovině tohoto roku.
“Zámek koncepčně vychází z našeho osvědčeného a populárního systému TOKOZ X SAFETY BOX, který je však plně uzpůsoben pro majitele nákladních vozů a dodávek. Kvůli homologaci jsme museli snížit výšku pouzdra na 40 mm a zároveň jsme upravili jeho tvar tak, aby po montáži nenarušil estetiku vozu,” zmiňuje Petr Neuvirt, obchodní ředitel divize zámků a kování TOKOZ.“ Podařilo se nám vytvořit bytelný bezpečnostní zámek, který bude v kombinaci s vložkou TOKOZ PRO velmi odolný proti vnějším vlivům a stane se tak ideálním zabezpečením pro jednotlivce i celé flotily vozidel.”
Mechanismus zámku je uložen do vysoce odolného pouzdra o homologované výšce 40 mm v lakované úpravě, na dveře nákladového prostoru se kotví v pěti kotevních bodech. Pro odolnost vůči vnějším vlivům je lem zámku chráněn pryžovým těsněním, cylindrická vložka pak prachovou krytkou. Zadní strana zámku je vybavena bezpečnostním nouzovým otevíráním, které umožňuje jeho odemknutí zevnitř zamčeného zavazadlového prostoru.
Zámek je osazený půlvložkou v europrofilu profilu 30/10. Standardně se bude jednat o půlvložku TOKOZ PRO, jednu z nejbezpečnějších cylindrických vložek na trhu, která zároveň vyniká vysokou odolností vůči prachu, vodě i nízkým teplotám. Zároveň je možné zapojovat ji jednoduše do systému generálního klíče, což z něj dělá ideální řešení pro fleetová vozidla. Výrobek je rovněž možné osadit systémem TOKOZ TECH. V blízké budoucnosti ji pak doplní také mechatronická půlvložka ePRO s řízením multi-level přístupů.
TOKOZ VANLOCK, který vůz ochrání v provozu i parkování v garáži by se do prodeje měl dostat v druhé polovině tohoto roku v bílé a černé barvě s předpokládanou cenou kolem 2 200 Kč bez DPH bez cylindrické vložky, s vložkou PRO 300 kolem 2 600 Kč bez DPH a s vložkou TECH kolem 2 500 Kč bez DPH.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?