Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu pokračuje, jak dokazují aktuální výsledky průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě.
V tomto celosvětově uznávaném průzkumu spokojenosti zákazníků se servisem značka Mitsubishi získala nejvíce bodů v celkovém hodnocení automobilek a obsadila tak 1. místo mezi objemovými značkami.
Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.
"Za toto ocenění, ze kterého mám velkou radost a na které jsem mimořádně hrdý, bych chtěl vyjádřit svoji vděčnost především našim autorizovaným dealerům, kteří svojí neúnavnou prací každý den dokazují, že spokojenost zákazníků je pro ně prvořadá. Jen spokojení zákazníci jsou pak věrní výrobkům, značce i jednotlivým prodejcům, "komentoval výsledky průzkumu generální ředitel Mitsubishi Motors Deutschland Automobile GmbH (MMDA) Dr. Kolja Rebstock, a dodal: "Tento vynikající počin jednoznačně potvrzuje, že značka Mitsubishi je na správné cestě – od vyhraněného profilu samotné značky, přes atraktivní a úspěšné modely, až po mimořádně důležité služby zákazníkům a jejich kvalitu."
Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů, kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu.
Martin Saitz, generální ředitel společnosti M Motors CZ, která je výhradním dovozcem vozů značky Mitsubishi do České republiky, k těmto vynikajícím výsledkům uvedl: „Nejnovější průzkum J.D.Power se sice týká autorizovaných servisů značky Mitsubishi na německém trhu, ale standardy autorizovaného opravce Mitsubishi jsou stejné pro celou Evropu a to od kvality poskytovaných služeb, přes technické vybavení servisu, školení a odbornou kvalifikaci zaměstnanců servisu, až po předepsaný postup oprav definovaných přímo výrobcem vozů Mitsubishi.
Proto jsou výsledky průzkumu J.D. Power relevantní i pro Českou republiku. Zákazník autorizovaného servisu Mitsubishi v Čechách tak může očekávat prvotřídní služby vyškoleného personálu. Jsem velice rád, že nejnovější průzkum opětovně potvrdil, že spokojenost zákazníků je pro Mitsubishi na prvním místě a to nejen v Německu, ale také v celé Evropě včetně České republiky.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?