Závod dvou Fordů Mustang ukončila nehoda, která jeden z vozů vymrštila na sloup a rozpůlila. Ačkoliv se to při pohledu na záběry z místa nehody zdá nemožné, všichni přežili.
Zprávy o této děsivé nehoda přinesla Televizní stanice Fox 11 již 14.5. Podle informací od svědků z místa nehody se po silnici v okrese Palmdale (stát Kalifornie) proháněli dva sportovní vozy Ford Mustang, které spolu zřejmě závodily.
Když se ale vozy přiblížily ke křižovatce, na semaforu se objevila oranžová. Ačkoliv oba vozy začaly prudce brzdit, nehodě se nedalo zabránit. Zatímco jeden z vozů se během brzdění roztočil a křižovatkou projel pozadu, do druhého vozu z boku narazil vůz Mercedes.
Náraz byl tak silný, že vymrštil Mustang proti sloupu semaforu o který se doslova rozpůlil. Nehoda se neobešla bez zranění - nejhůř dopadl spolujezdec z rozpůleného Fordu, který byl ve vážném stavu převezen do nemocnice. Podle informací stanice Fox se ale zdá, že by všichni tuto děsivě vypadající nehodu měli přežít.
Za posledních pár dnů se jedná již o druhý vůz, který byl během nehody doslova rozpůlen. Včera jsem vás informovali o podobném případu, během kterého došlo k rozpůlení vozu Chevrolet Impala po nárazu SUV značky Toyota.
V tomto případě ale oba účastníci jako zázrakem vyvázli bez vážnějších poranění.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.