Závod dvou Fordů Mustang ukončila nehoda, která jeden z vozů vymrštila na sloup a rozpůlila. Ačkoliv se to při pohledu na záběry z místa nehody zdá nemožné, všichni přežili.
Zprávy o této děsivé nehoda přinesla Televizní stanice Fox 11 již 14.5. Podle informací od svědků z místa nehody se po silnici v okrese Palmdale (stát Kalifornie) proháněli dva sportovní vozy Ford Mustang, které spolu zřejmě závodily.
Když se ale vozy přiblížily ke křižovatce, na semaforu se objevila oranžová. Ačkoliv oba vozy začaly prudce brzdit, nehodě se nedalo zabránit. Zatímco jeden z vozů se během brzdění roztočil a křižovatkou projel pozadu, do druhého vozu z boku narazil vůz Mercedes.
Náraz byl tak silný, že vymrštil Mustang proti sloupu semaforu o který se doslova rozpůlil. Nehoda se neobešla bez zranění - nejhůř dopadl spolujezdec z rozpůleného Fordu, který byl ve vážném stavu převezen do nemocnice. Podle informací stanice Fox se ale zdá, že by všichni tuto děsivě vypadající nehodu měli přežít.
Za posledních pár dnů se jedná již o druhý vůz, který byl během nehody doslova rozpůlen. Včera jsem vás informovali o podobném případu, během kterého došlo k rozpůlení vozu Chevrolet Impala po nárazu SUV značky Toyota.
V tomto případě ale oba účastníci jako zázrakem vyvázli bez vážnějších poranění.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?