O tom, že firma Tesla Motors nabízí vozidla s autonomním řízením, ví asi každý. Jenže nově se do tohoto odvětí chce dostat také francouzský Peugeot.
Není to tak dávno, co něco takového má dostat sesterská značka Citroenu, výrobce DS. Ten jako jeho luxusnější divize časem přijde s modely, které budou do jisté míry plně schopny nahradit řidiče za volantem. Nově však na svět vyplynulo, že Peugeot uzavřel partnerství se společností nuTonomy.
To znamená, že plně autonomní řízení se do konce letošního roku dostane do výbavy Peugeotu 3008. Zatím ale počítejte s výhradně testovacím provozem, když vše půjde podle plánu, příští rok se tahle verze objeví v běžné nabídce.
Hned několik kusů nové generace modelu 3008 s tímto systémem bude zkoušeno v reálném provozu v Singapuru. Následně po aktualizaci dat a pečlivém prozkoumání bude novinka uvedena na trh.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?