O tom, že firma Tesla Motors nabízí vozidla s autonomním řízením, ví asi každý. Jenže nově se do tohoto odvětí chce dostat také francouzský Peugeot.
Není to tak dávno, co něco takového má dostat sesterská značka Citroenu, výrobce DS. Ten jako jeho luxusnější divize časem přijde s modely, které budou do jisté míry plně schopny nahradit řidiče za volantem. Nově však na svět vyplynulo, že Peugeot uzavřel partnerství se společností nuTonomy.
To znamená, že plně autonomní řízení se do konce letošního roku dostane do výbavy Peugeotu 3008. Zatím ale počítejte s výhradně testovacím provozem, když vše půjde podle plánu, příští rok se tahle verze objeví v běžné nabídce.
Hned několik kusů nové generace modelu 3008 s tímto systémem bude zkoušeno v reálném provozu v Singapuru. Následně po aktualizaci dat a pečlivém prozkoumání bude novinka uvedena na trh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.