Mnoho majitelů starších vozů se setkává s pocitem, že jim za dlouhé roky ubylo pár koní pod kapotou. Někteří odvezou svůj vůz do servisu, jiní se začnou dívat po možnostech tuningu. My vám ale dnes ukážeme pár jednoduchých rad, jak vrátit vašemu motoru zašlou slávu snadno a rychle.
V tomto videu se na podobnou omlazovací kůru vydal Jason Plato z pořadu 5th Gear. Za pomoci pár jednoduchých úkonů zvýšil výkon postaršího VW Corrado z 177 hp na 188,7 hp, což je jen kousek od původních 190 hp, se kterými tento nádherný vůz vyjížděl z továrny
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.