Zbrusu nová letní pneumatika PremiumContact 6 prokázala své kvality ziskem nejvyššího umístění hned při ostré premiéře ve velkém testu letních pneumatik německého magazínu Auto Bild.
Redaktoři ohodnotili pneumatiku jako „nejlepší na mokru a suchu“, ocenili její „dynamické jízdní vlastnosti s přesnými reakcemi na řízení vozidla a krátkou brzdnou dráhu na suchu i za mokra“ a pochválili „vynikající spotřebu paliva“. Závěrem napsali: „Nový model PremiumContact 6 od společnosti Continental je jasným vítězem srovnávacího testu. V žádné z dvanácti disciplín testu nezaváhal a stal se nejen celkovým vítězem testu, ale též „Eko – šampionem“.
Auto Bild testoval 52 modelů pneumatik velikosti 225/50 R 17 od evropských, amerických a asijských výrobců. Testovacím vozidlem bylo BMW řady 3, i když tato velikost pneumatiky sedí také na mnohá další auta nižší střední a střední třídy. Magazín též varoval před nákupem 13 modelů pneumatik, které neprošly bezpečnostní kontrolou kvůli „nebezpečně dlouhým brzdným drahám.“
Testovány byly i letní pneumatiky PremiumContact 6 s rozměrem 235/50 R 18 pro SUV. V testu magazínu Auto Bild allrad potvrdily svou prvotřídní vyváženost a nejlepší známky získaly na suché a mokré vozovce, stejně jako v terénu.
S novinkou v bezpečíNa letní pneumatiky můžete bez obav z postihů přezout od 1. dubna. V zájmu maximální bezpečnosti by si řidiči měli zkontrolovat hloubku dezénu. Pokud je v případě letních pneumatik menší než tři milimetry, významně se zhoršují jejích jízdní vlastnosti. Výměna pneumatik v nejbližších týdnech bude ideální příležitostí, kdy se i kvůli malé hloubce profilu rozhodnout pro zakoupení nových letních plášťů.
Kdo očekává od nových pneumatik v první řadě bezpečnost, může se klidně inspirovat výsledkem testu magazínu Auto Bild. Během redakčního testování pneumatiky obuté na trojkovém BMW brzdily z rychlosti 100 km/h na suché vozovce a 80 km/h na mokré vozovce až do úplného zastavení. V součtu obou výsledků brzdění přitom pneumatika PremiumContact 6 s 69,9 m jako jediná dosáhla hodnoty pod 70 metrů. Porota na horké novince z dílny společnosti Continental kromě krátkých brzdných drah pozitivně hodnotila i dynamické jízdní vlastnosti, precizní odezvu řízení či dobrý kilometrový výkon.
„Z tak vynikajícího výsledku v prvním testu máme radost. Pro vývojáře našich pneumatik to znamená hned dvě věci: velké zadostiučinění za jejich práci i skvělou motivaci do dalšího vývoje budoucích řešení na úplně nejvyšší technologické úrovni,“ říká Alexander Bahlmann, celosvětový PR šéf společnosti Continental pro pneumatiky pro osobní a lehká nákladní vozidla.
V souladu s Vision ZeroNový model pneumatiky splňuje náročné požadavky pro mnoho kategorií automobilů: od luxusních komfortních limuzín, přes sportovní vozy až po auta kategorie SUV. Nový plášť PremiumContact 6 kombinuje maximální bezpečnost s vysokým komfortem, úsporným provozem a přesnou reakcí na řízení. Výsledkem je zlepšení jízdních výkonů o 15 % a snížení valivého odporu o 5 % bez zhoršení bezpečnosti. Prémiové produkty společnosti Continental na nejvyšší technologické úrovni přímo přispívají svými vlastnostmi k vyšší bezpečnosti dopravy, čímž podporují dlouhodobé cíle koncepce Vision Zero tohoto předního německého výrobce pneumatik. Continental je partnerem programu asociace Global NCAP s názvem Stop the Crash a novou pneumatikou demonstruje svůj závazek dosáhnout ideální rovnováhy mezi bezpečností, komfortem a trvalou udržitelností na nejvyšší možné úrovni.
Za účelem dosáhnout této úrovně konstrukce museli vývojáři pneumatik společnosti Continental vyvinout nové materiály, optimalizovat design vzorku převzetím moderních technologií ze sportovní pneumatiky SportContact 6 a vytvořit dezén pro obzvlášť pohodlnou jízdu. Při tom se jim také podařilo výrazně zdokonalit kilometrový výkon, s pomocí optimalizované silika směsi byl vyřešen konflikt cílů mezi jednotlivými výkonnostními parametry.
Od teď budou nové pneumatiky PremiumContact 6 postupně nahrazovat své dva předchůdce, ContiSportContact 5 a ContiPremiumContact 5. V prvním roce budou nové pneumatiky dostupné v 70 velikostech pro ráfky s průměrem od 16 do 21 palců, které vyhovují osobním autům a SUV.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?