Čas od času se objeví svolávací akce na některé modely různých značek. Poslední svolávačka se však týká velmi prestižního Porsche.
Asi nikdo by nečekal, že zrovna tenhle výrobce bude mít poměrně velké problémy s kvalitou svých produktů. Nyní se ale zjistilo, že po celém světě musí svolat 16 429 kusů modelových řad 911 Carrera, 718 Boxster a 718 Cayman.
Konkrétně se jedná o fakt, že jen na domácím trhu v Německu je potřeba do servisů dostat 2576 kusů. To samé se týká i dalších trhů, takže i toho českého. Porsche ale zatím neřeklo, o kolik kusů se vlastně jedná. Prakticky jen uvádí, že to je preventivní opatření, i když.. jak se to vezme.
Problémem jsou šrouby u palivových trubek. Ty se mohou postupem času uvolnit, přičemž ohroženy jsou modely 911 Carrera, 718 Boxster a 718 Cayman. Servisní úkon nahradí šrouby novým a lepším upevněním. Vše samozřejmě proběhne zdarma a v co nejrychlejší možném termínu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?