Tuningová divize Polestar, která se zaměřuje na vozy švédské značky Volvo, chce do budoucna rozšířit své pole působnosti. Tím budou úpravy hybridních modelů.
Právě hybridy se moc často nestávají cílem úprav tuningových firem, jenže s rostoucím počtem novinek ze světa elektroaut to nejde jinak a Volvo s Polestarem si toho jsou vědomi. Povětšinou jsou pak hybridy poladěny po stránce podvozku, na sladění spalovacího motoru a elektromotoru se až zas tolik nehledí.
Známý úpravce pak bude podle vyjádření šéfa severoamerického zastoupení Volva Lexe Kerssemakerse profitovat ze zkušeností z okruhového závodění. Vše prozradil pro australský web Motoring. V rozhovoru s jeho zástupci prozradil, že cílem Polestaru bude stát se plnohodnotným konkurentem pro německé protivníky s logem AMG a M Sport.
Mohlo by vás zajímat: Volvo S90 v hybridní verzi T8 zřejmě dostane úpravu od Polestaru
Díky tomu se brzy dočkají hybridní varianty různých Volv hned několika sportovních paketů, které nabídnou více než jen drsnější vzhled. Jisté úpravy se dostanou do interiéru a není vyloučeno, že se lehce zvýší výkon také spalovacího motoru.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.