Tuningová divize Polestar, která se zaměřuje na vozy švédské značky Volvo, chce do budoucna rozšířit své pole působnosti. Tím budou úpravy hybridních modelů.
Právě hybridy se moc často nestávají cílem úprav tuningových firem, jenže s rostoucím počtem novinek ze světa elektroaut to nejde jinak a Volvo s Polestarem si toho jsou vědomi. Povětšinou jsou pak hybridy poladěny po stránce podvozku, na sladění spalovacího motoru a elektromotoru se až zas tolik nehledí.
Známý úpravce pak bude podle vyjádření šéfa severoamerického zastoupení Volva Lexe Kerssemakerse profitovat ze zkušeností z okruhového závodění. Vše prozradil pro australský web Motoring. V rozhovoru s jeho zástupci prozradil, že cílem Polestaru bude stát se plnohodnotným konkurentem pro německé protivníky s logem AMG a M Sport.
Mohlo by vás zajímat: Volvo S90 v hybridní verzi T8 zřejmě dostane úpravu od Polestaru
Díky tomu se brzy dočkají hybridní varianty různých Volv hned několika sportovních paketů, které nabídnou více než jen drsnější vzhled. Jisté úpravy se dostanou do interiéru a není vyloučeno, že se lehce zvýší výkon také spalovacího motoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.