Pár dní zpátky se na povrch dostala informace, že příští Jaguar F-Type dostane kvůli nižší ceně a dorovnání konkurence čtyřválcové motory. Nová zpráva pak doplňuje, kde tenhle motor bude uložen.
Podle šéfdesignéra značky Iana Calluma se nástupce úspěšného sportovního kupé nejspíše pochlubí zcela novou koncepcí. Podle něho se totiž sportovní auto od Jaguaru nemusí chlubit notně jen dlouhou přídí a useknutou zádí.
Callum sám řekl, že Jaguar má velkou odvahu postavit auto s motorem uprostřed. Dokonce již byl vyroben první prototyp modelu F-Typ s motorem uprostřed, jenže do produkční verze se tohle řešení nedostalo. Vedení značky to stále probírá, zda se příští sportovní Jaguar pochlubí motorem vepředu anebo uprostřed.
S výkonem 600 koní a motorem uprostřed by se pak mělo bát hlavně Porsche, na které již dnes Jaguar cílí. Díky výkonu se ale s pocitem ohrožení může potýkat také Lamborghini a Ferrari. Příští rok se ovšem dozvíme víc, jelikož v něm přijde omlazená verze společně se čtyřválcem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?