Pár dní zpátky se na povrch dostala informace, že příští Jaguar F-Type dostane kvůli nižší ceně a dorovnání konkurence čtyřválcové motory. Nová zpráva pak doplňuje, kde tenhle motor bude uložen.
Podle šéfdesignéra značky Iana Calluma se nástupce úspěšného sportovního kupé nejspíše pochlubí zcela novou koncepcí. Podle něho se totiž sportovní auto od Jaguaru nemusí chlubit notně jen dlouhou přídí a useknutou zádí.
Callum sám řekl, že Jaguar má velkou odvahu postavit auto s motorem uprostřed. Dokonce již byl vyroben první prototyp modelu F-Typ s motorem uprostřed, jenže do produkční verze se tohle řešení nedostalo. Vedení značky to stále probírá, zda se příští sportovní Jaguar pochlubí motorem vepředu anebo uprostřed.
S výkonem 600 koní a motorem uprostřed by se pak mělo bát hlavně Porsche, na které již dnes Jaguar cílí. Díky výkonu se ale s pocitem ohrožení může potýkat také Lamborghini a Ferrari. Příští rok se ovšem dozvíme víc, jelikož v něm přijde omlazená verze společně se čtyřválcem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.