Italský pickup Fiat Toro dostal nově "černou edici" Black Jack a také nový motor. Tím je 2,4litrový benzínový čtyřválec, který disponuje možností spalovat etanol.
Koncem loňského roku ukázal italský Fiat nového člena rodiny, kterým je užitkový model Toro zaměřený především na Jižní Ameriku. Už zkraje se ukázal se dvěma motory, tedy s 1,8litrovou benzinovou atmosférickou jednotkou a naftovým dvoulitem.
Dosavadní nabídku však nově doplňuje třetí pohonná jednotka s benzinovým motorem o objemu 2.4 litru MultiAir. Ten je opět bez přeplňování a dostal možnost spalovat benzín ale i etanol. Právě při pohonu na etanol dosahuje agregát nejvyššího výkonu 186 koní a točivého momentu 245 Nm.
Motor je standardně spojen s devítistupňovým automatem, manuál zde k dispozici není. Krom toho se ale Toro představil v edici Black Jack. Ta přináší četné černé lesklé a matné doplňky, které jsou doplněny o šedé lyžiny na střeše. Černý odstín mají také 17palcové lité disky a černá se nevyhnula původně červeným logům výrobce.
V kabině se však také majitelé přesvědčí o tom, že černá edice je vidět nejen zvenku. Výrobced sem instaloval speciální černé čalounění sedadel s vtisknutým logem Black Jack.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?