Britský Jaguar reaguje na zlevnění konkurence a tak se brzy dočkáme nižší cenovky u jejího sportovního kupé F-Type. Zlevnění ovšem nebude úplně "zadarmo".
Automobilka již testuje kupé F-Type s novými čtyřválcovými motory a podle některých potvrzených zpráv se pod kapotou vozu dostane i dokonce prý i naftový šestiválec Ingenium s výkonem 300 koní. To vše se má stát s chystaným omlazením modelu jako takového, které přijde již příští rok.
Jaguaru činí problémy držet krok hlavně s automobilkou Porsche, která proti němu nasazuje konkurenci v podobě modelů 718 Boxster a 718 Cayman. Právě tahle dvojka boduje v základní verzi nižší cenou, která je ovšem vykoupena přítomností motoru se čtyřmi válci. Lepší a výkonnější specifikace stojí logicky o dost více.
A proto se Jaguar rozhodl ke stejnému kroku, což má zaručit, že prodejní cena základních verzí F-Type bude nastavena na částku kolem 1,2 miliónu korun. S novými informaci přišel britský Autocar a právě i z jeho zdrojů pochází informace, že po silnicích v Británii již jezdí zamaskovaný prototyp s naftovým motorem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.