Podle dostupných informací má tento model problémy se střešním oknem. Konkrétně se jedná o exempláře z data výroby 25. dubna 2007 až 31. října 2008 a vše způsobuje nekvalitní lepidlo a těsnění. Díky tomu se může v extrémním případě okno uvolnit a například uletět.
Jedná se o chybný výrobní proces, kdy dodavatel oken sklo patřičně neočistil, což znemožňuje dostatečně pevnou účinnost lepidla a těsnění. Podle mluvčího společnosti Bentley se celá věc týká všech Continentalu Flying Spur, jenž jsou provozovány v podmínkách s extrémními výkyvy teplot.
I přes to vše však výrobce nezavedl nějaká omezení pro majitele. Zřejmě to není tak velký problém, jak by se mohlo zprvu zdát. Zatím ani není hlášena žádná nehoda, která by souvisela s dotyčným vadným střešním oknem. Každý majitel postiženého Bentley by měl dostat dopis, v němž bude vyzván k bezplatné návštěvě svého servisu.