Americké provedení poslední generace Subaru Outback má oproti Evropě jeden významný výbavový prvek. Ten však v poslední době způsobil dost rozporuplné reakce u majitelů.
Ve výbavě "amerického" Outbacku je autorádio, které umí satelitně příjímat vysilání v HD kvalitě, Současně s tím je vybaveno speciální funkcí, na kterou před pár dny upozornil Vince Patton, jeden z majitelů nové generace vozu.
Ten přišel na to, že pokaždé, když nastartuje, spustí se mu jiná rádiová stanice, než která byla naposledy spuštěna před vypnutím zapalování. Dlouho nemohl přijít na to, jak je to vlastně možné, ovšem po několika telefonátech do Subaru zjistil, proč se mu to děje.
Jeho Subaru totiž automaticky při každém nastartování naladí stanici, která je vedená jako přijatelná i pro dětské publikum. Tím se má eliminovat to, že by děti v rádiu slyšely vulgarity nebo témata, která pro ně nejsou vhodná. K celé věci se vyjádřil mluvčí značky Michael McHale. Ten řekl, že "ochraňující" funkce může někoho trochu rozzlobit.
Zároveň říká, že většina vozů od Subaru je používána převážně jako rodinné vozy. Právě u nich je podle něj tahle funkce potřebná. A pokud si myslíte, že stačí v nastavení rádia funkci vypnout, tak jste na omylu. Tuhle možnost tam totiž Subaru nezaneslo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?