Americké provedení poslední generace Subaru Outback má oproti Evropě jeden významný výbavový prvek. Ten však v poslední době způsobil dost rozporuplné reakce u majitelů.
Ve výbavě "amerického" Outbacku je autorádio, které umí satelitně příjímat vysilání v HD kvalitě, Současně s tím je vybaveno speciální funkcí, na kterou před pár dny upozornil Vince Patton, jeden z majitelů nové generace vozu.
Ten přišel na to, že pokaždé, když nastartuje, spustí se mu jiná rádiová stanice, než která byla naposledy spuštěna před vypnutím zapalování. Dlouho nemohl přijít na to, jak je to vlastně možné, ovšem po několika telefonátech do Subaru zjistil, proč se mu to děje.
Jeho Subaru totiž automaticky při každém nastartování naladí stanici, která je vedená jako přijatelná i pro dětské publikum. Tím se má eliminovat to, že by děti v rádiu slyšely vulgarity nebo témata, která pro ně nejsou vhodná. K celé věci se vyjádřil mluvčí značky Michael McHale. Ten řekl, že "ochraňující" funkce může někoho trochu rozzlobit.
Zároveň říká, že většina vozů od Subaru je používána převážně jako rodinné vozy. Právě u nich je podle něj tahle funkce potřebná. A pokud si myslíte, že stačí v nastavení rádia funkci vypnout, tak jste na omylu. Tuhle možnost tam totiž Subaru nezaneslo.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?