Tuningová společnost Manhart se rozhodla pro úpravu velmi silného BMW X6 M. Výsledkem je obří výkon a decentně okořeněný design.
Manhart poladil především 4,4litrovým biturbo osmiválec, z něhož se mu podařilo vymáčknout 700 koňských sil a točivý moment 950 Nm točivého momentu. Základní hodnoty jsou přitom 575 koní a 750 Nm. Takto vysokých hodnot bylo dosaženo přemapováním řídící jednotky motoru a instalací nového výfukového systému s upraveným zadním tlumičem.
Tuner sice neříká, jak rychlá tahle X6 M je, ale můžeme počítat s tím, že ve sprintu z 0 na 100 km/h bude zcela jistě lepší, než její sériový sourozenec. Ten to zvládne za 4,2 sekundy a dosáhne elektronicky limitované maximální rychlosti 250 km/h.
Krom většího výkonu se tohle BMW X6 M od Manhartu pyšní sadou velkých 22palcových kol v černém nebo stříbrném provedení. V interiéru jsou umístěny žluté akcenty jako jsou výplně dveří, žlutou najdeme i na koženém volantu, palubní desce a středové konzoli.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?