Tuningová společnost Manhart se rozhodla pro úpravu velmi silného BMW X6 M. Výsledkem je obří výkon a decentně okořeněný design.
Manhart poladil především 4,4litrovým biturbo osmiválec, z něhož se mu podařilo vymáčknout 700 koňských sil a točivý moment 950 Nm točivého momentu. Základní hodnoty jsou přitom 575 koní a 750 Nm. Takto vysokých hodnot bylo dosaženo přemapováním řídící jednotky motoru a instalací nového výfukového systému s upraveným zadním tlumičem.
Tuner sice neříká, jak rychlá tahle X6 M je, ale můžeme počítat s tím, že ve sprintu z 0 na 100 km/h bude zcela jistě lepší, než její sériový sourozenec. Ten to zvládne za 4,2 sekundy a dosáhne elektronicky limitované maximální rychlosti 250 km/h.
Krom většího výkonu se tohle BMW X6 M od Manhartu pyšní sadou velkých 22palcových kol v černém nebo stříbrném provedení. V interiéru jsou umístěny žluté akcenty jako jsou výplně dveří, žlutou najdeme i na koženém volantu, palubní desce a středové konzoli.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?