Německý deník Auto Bild měl možnost na velmi krátkou chvíli vidět chystanou novou generaci Audi TT RS. Současně s tím natočil krátké video, na kterém uvidíme jeho zadní OLED světla.
Vzpomeňte si na závod od roku 2014 mezi Audi a BMW, kdy tahle dvojka mezi sebou zápasila v prvenstvím s laserovými světly. Nakonec jej vyhrálo BMW, které je uvedlo do nabídky modelu i8, zatímco Audi potřebovalo trochu více času, než jej dostalo do přední masky modelu R8 LMX.
Jenže co se týče zadních OLED světel, v tom bylo BMW taktéž první. Do nabídky je dostal model M4 GTS a nyní se Audi snaží dohnat svou zrátu s třetí generací TT RS. Tato technika se bude pravděpodobně nabízet jako příplatková výbava a příplatek za speciální zadní světla zřejmě nebude malý.
A co je ukryto pod kapotou nové TT RS? Přeplňovaný 2,5 litrový pětiválec má údajně 395 koní a je spojen s dvouspojkovou převodovkou, což dokáže nabídnout zrychlení z nuly na stovku za čtyři sekundy. Nejvyšší maximální rychlost je omezena na 250 kilometrů za hodinu, avšak za příplatek lze odblokovat omezovač a rozjet se až na 280.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?