Německý deník Auto Bild měl možnost na velmi krátkou chvíli vidět chystanou novou generaci Audi TT RS. Současně s tím natočil krátké video, na kterém uvidíme jeho zadní OLED světla.
Vzpomeňte si na závod od roku 2014 mezi Audi a BMW, kdy tahle dvojka mezi sebou zápasila v prvenstvím s laserovými světly. Nakonec jej vyhrálo BMW, které je uvedlo do nabídky modelu i8, zatímco Audi potřebovalo trochu více času, než jej dostalo do přední masky modelu R8 LMX.
Jenže co se týče zadních OLED světel, v tom bylo BMW taktéž první. Do nabídky je dostal model M4 GTS a nyní se Audi snaží dohnat svou zrátu s třetí generací TT RS. Tato technika se bude pravděpodobně nabízet jako příplatková výbava a příplatek za speciální zadní světla zřejmě nebude malý.
A co je ukryto pod kapotou nové TT RS? Přeplňovaný 2,5 litrový pětiválec má údajně 395 koní a je spojen s dvouspojkovou převodovkou, což dokáže nabídnout zrychlení z nuly na stovku za čtyři sekundy. Nejvyšší maximální rychlost je omezena na 250 kilometrů za hodinu, avšak za příplatek lze odblokovat omezovač a rozjet se až na 280.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.