Německý deník Auto Bild měl možnost na velmi krátkou chvíli vidět chystanou novou generaci Audi TT RS. Současně s tím natočil krátké video, na kterém uvidíme jeho zadní OLED světla.
Vzpomeňte si na závod od roku 2014 mezi Audi a BMW, kdy tahle dvojka mezi sebou zápasila v prvenstvím s laserovými světly. Nakonec jej vyhrálo BMW, které je uvedlo do nabídky modelu i8, zatímco Audi potřebovalo trochu více času, než jej dostalo do přední masky modelu R8 LMX.
Jenže co se týče zadních OLED světel, v tom bylo BMW taktéž první. Do nabídky je dostal model M4 GTS a nyní se Audi snaží dohnat svou zrátu s třetí generací TT RS. Tato technika se bude pravděpodobně nabízet jako příplatková výbava a příplatek za speciální zadní světla zřejmě nebude malý.
A co je ukryto pod kapotou nové TT RS? Přeplňovaný 2,5 litrový pětiválec má údajně 395 koní a je spojen s dvouspojkovou převodovkou, což dokáže nabídnout zrychlení z nuly na stovku za čtyři sekundy. Nejvyšší maximální rychlost je omezena na 250 kilometrů za hodinu, avšak za příplatek lze odblokovat omezovač a rozjet se až na 280.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.