Otec slavného herce Paula Walkera se rozhodl vznést obvinění proti firmě Porsche. V něm obviňuje automobilku ze Stuttgart, že její model Carrera GT postrádala patřičné bezpečnostní prvky.
Ty mohly zabránit smrti jeho syna v případě nehody, která se mu ale stala osudnou. Letos na konci září se dcera Paula Walkera, slečna Meadow Rain, rozhodla podat žalobu k soudu na firmu Porsche a nyní se totéž rozhodl udělat jeho otec.
Ten říká, že Porsche Carrera GT, ve kterém Walker přišel o život před dvěma lety, nemělo bezpečnostní prvky, které by mohly zabránit tragické smrti jeho syna. K soudu se chystá i manželka řidiče vozu Rodera Rodase, Kristine Roads. Ta říká, že "Carrera GT bylo nebezpečné z důvodu nedostatků při jeho výrobě, konstrukci, testování a dalších složek".
Ke všemu se vyjádřilo i Porsche, jenž na svou obranu říká, že dotyčná Carrera GT byla "upravena oproti původnímu designu" a také nebyla řádně udržována. Dvě z jejích pneumatik totiž měly stáří hned několik let a neměly skoro vůbec vzorek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?