Okruhový Opel Astra TCR potvrdil svůj výkon a oznámil cenu

ar5, 15. října 2015, 14:47 Google+

Po delším odhalování jsme se dnes konečně dočkali. Opel totiž oznámil konečný výkon okruhové Astry TCR, a také její cenu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Opel Astra TCR

Opel Astra TCR | foto: Opel

Sdílejte článek

Soutěžit bude v šampionátu TCR (Touring Car Racing) a závodní Astra je vyvinuta ve spolupráci s firmou Kissling Motorsport. Je založena na nejnovější generaci pětidveřového hatchbacku, ale v závodní úpravě váží pouhých 1200 kg. Krom toho vypadá naprosto divoce a s nově vyvinutým bodykitem dosahuje nízkého odporu vzduchu.

Inženýři nainstalovali nastavitelný přední spojler a o zastavení se v základu starají 378 mm velké kotoučové brzdy se šesti pístkovými třmeny pro přední nápravu a 265 mm kotouče na zadních kolech. Pod kapotou je skryt přeplňovaný benzínový motor čtyřválec s objemem 2,0 litru o výkonu 330 koní a maximální točivý moment 420 Nm. Na přední kola jde výkon skrze šestistupňovou manuální převodovku.

Opel Astra TCR má plně nastavitelný podvozek a chybí jí veškeré elektronické pomůcky. Vůz je navíc vybaven 100 litrovu palivovou nádrží. Týmy zákazníků jsou ochotni zaplatit i částku 95 tisíc eur a první auta jsou dostupná od konce února příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: Okruhový Opel Astra TCR potvrdil svůj výkon a oznámil cenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

BMW X5 M by Dähler

Foto: Zběsilá BMW X5 M a X6 M od firmy Dähler nabízejí brutální výkon

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud