Nová Honda Civic Type R je zběsilost na čtyřech kolech. Její výkon a jízdní vlastnosti patří k tomu nejlepšímu v dané kategorii, ale jedna věc jí chybí.
Tou je pořádný zvuk výfuků, protože nahrazením atmosférického motoru přeplňovaným klesly maximální otáčky motoru z devíti tisíc na sedm a i turbodmychadlo má na utlumení svůj podíl.
Pro okořenění výsledného zvuku tu ale je britská firma Milltek, která představuje výfukový systém vyrobený z nerezové oceli. Existuje ve třech variantách - EC-Approved, Road+ a Race. Mezi nimi si můžete následně vybrat podle toho, jak hlasitý chcete zvukový projev.
Sám výrobce udává, že pro klidnější oblasti doporučuje první verzi, pro hlučnější oblasti a nebo využití na okruzích se naopak nemusíte bát zakoupit vrcholnou sadu.
Na videu si můžete poslechnout nejvíce "ostrý" režim a detailně jsou zde vidět i leštěné koncovky. Na přání ale mohou být černé nebo titanové. Pokud vás video dostalo a máte zájem, pak kontaktujte právě Milltek a udělejte si radost tím, že vaše Honda Civic Type R bude znít právě tak, jako na videu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?