Ladičská firma Hamann si do parády vzala nové Porsche Macan S Diesel a výsledek stojí za velkou pozornost.
Komu nestačí obyčejný naftový Macan, ten by mohl být spokojen s tímto výtvorem. Vůz byl vybaven widebody kitem, sportovními pružinami a 22palcovými koly Anniversary EVO s pneumatikami Conti SportContact 6. Vzadu mu nechybí zadní křídlo z karbonu a Active Sound sportovní výfukový systém, který je konstruován z nerezové oceli a lze nastavit jeho zvuk pomocí mobilní aplikace.
Pod kapotou motoru pracuje standardní 3,0litrový šestiválcový vznětový motor, jenž dostal navýšený výkon 310 koní a 680 Nm točivého momentu. Hamann tak z motoru vydoloval o 52 koní a 100 Nm navíc. I to je hlavním důvodem, proč dokáže tohle stvoření nabídnout zrychlení z 0-100 km/h za 5,7 sekundy, což je zlepšení o 0,4 sekundy oproti sériovému modelu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.