Nejnovější BMW X5 M je hodně rychlé SUV a problém by s ním měl i ostrý Range Rover Sport SVR. I přesto se ale najdou šílenci, co chtějí mnohem víc a právě na ně myslí firma G-Power.
Po stránce designu se G-Power odhodlal instalovat velká sportovní kola o velikosti 23 palců v černém laku. Ta jsou nazuty do pneumatik se šířkou 315 mm a samotná karoserie nabízí hned tři barevná provedení. Tuner připravil speciální laky s názvy Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.
Pro zvýšení výkonu byl přehrán software řídicí jednotky motoru, dále byly instalovány nové svody vyrobené z nerezové oceli a taktéž katalyzátor. Celkový výkon se tak vyšplhal na rovných sedm set koní a točivý moment. činí brutálncíh 950 Nm. Poháněny jsou jak jinak než obě nápravy a lehkou změnou prošel i software převodovky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.