Když někdo vezme brutální sériové auto a udělá z něj ještě větší bestii, vždy to stojí zato.
Přesně tak pracuje PP-Performance. Rád upravuje vše na první pohled dokonalé, třeba nejvýkonnější AMG GT S. Základních 510 koní (375 kW) a 650 Nm točivého momentu se mu zdálo málo.
Tak proč na ty zadní kola neposlat ještě pár koní navíc? Z motoru, čtyřlitrového osmiválce samozřejmě s přeplňování, vydolovali dalších 100 koní navíc. Takže jednoduchá otázka, jak se projeví 610 koní (449 kW) a 765 Nm točivého momentu?
Sprit z 0 na 100 km/h se zkrátil o 0,4 sekundy na 3,4s (dříve 3,8s), maximální rychlost narostla na 324 km/h (dříve 310 km/h). No pokud o této úpravě uvažujete, kupte si zásobu zadních gum, budou odcházet poněkud rychleji...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.