Dvorní úpravce německých vozů Opel, firma Irmscher, představila docela zběsile vypadající Insignii IS3 Bandit.
Divoce znějící Bandit je založen na verzi Insignia OPC Sport Tourer a byl vytvořen ve spolupráci s německým dealerem Köstner. Vůz byl vybaven sportovním body kitem, zahrnujícím přední spoiler, boční širší prahy a zadní difuzor. Tento model má také elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru, zadní spoiler a 20-palcová kola z lehkých slitin Turbo Star.
Pod kapotou je 2,8-litrový šestiválec s větším turbodmychadlem a lepším systémem chlazení. Díky těmto úprav má motor 370 koní a 600 Nm točivého momentu. Díky tomu vůz nabízí zrychlení z 0-100 km / h za pouhých 5,9 sekundy, o maximální nejvyšší rychlosti ale nepadlo ani slovo.
Irmscher Insignia IS3 Bandit se začne prodávat koncem tohoto roku a bude nabízen jako kompletní přestavěný model. Jeho cena zatím nebyla oznámena.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?