Německý tuner HPerformance se rozhodl, že si vezme do parády předchozí generaci ostrého kupé Audi TT-RS a nadělí mu pod kapotu pořádnou porci výkonu navíc.
Fanoušci značky se čtyřmi kruhy netrpělivě čekají na nové TT-RS, které dorazí až na jaře příštího roku. Možná právě tento fakt může za to, že u HPerformance dali hlavy dohromady a vozidlu nadělili balíček Clubsport. Ten se zaměřuje především na benzínový pětiválec o objemu 2,5 litru.
Motor je vybaven turbodmychadlem HPXT530, novým chladičem, vysokotlakým čerpadlem a sportovním výfukovým systémem. Při dobrém sladění pak není divu, že z původních 360 koní a 465 Nm se výkon vyšplhal na 510 koní a 690 Nm točivého momentu.
Upravená Audina je mnohem rychlejší než klasické TT-RS Plus, která dokáže zrychlit z 0-100 km / h za 4,1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti elektronicky 280 km / h. HPerformance požaduje 50 tisíc eur za celou úpravu a v ceně dostanete i brzdové kotouče o průměru 370x35mm vpředu a 342x28 vzadu, nastavitelné tlumiče KW Clubsport, nové zadní křídlo a díly karoserie vyrobené z uhlíkových vláken. Celé auto je pak ohodnoceno částkou 90 tisíc Eur.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!