Německý tuner HPerformance se rozhodl, že si vezme do parády předchozí generaci ostrého kupé Audi TT-RS a nadělí mu pod kapotu pořádnou porci výkonu navíc.
Fanoušci značky se čtyřmi kruhy netrpělivě čekají na nové TT-RS, které dorazí až na jaře příštího roku. Možná právě tento fakt může za to, že u HPerformance dali hlavy dohromady a vozidlu nadělili balíček Clubsport. Ten se zaměřuje především na benzínový pětiválec o objemu 2,5 litru.
Motor je vybaven turbodmychadlem HPXT530, novým chladičem, vysokotlakým čerpadlem a sportovním výfukovým systémem. Při dobrém sladění pak není divu, že z původních 360 koní a 465 Nm se výkon vyšplhal na 510 koní a 690 Nm točivého momentu.
Upravená Audina je mnohem rychlejší než klasické TT-RS Plus, která dokáže zrychlit z 0-100 km / h za 4,1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti elektronicky 280 km / h. HPerformance požaduje 50 tisíc eur za celou úpravu a v ceně dostanete i brzdové kotouče o průměru 370x35mm vpředu a 342x28 vzadu, nastavitelné tlumiče KW Clubsport, nové zadní křídlo a díly karoserie vyrobené z uhlíkových vláken. Celé auto je pak ohodnoceno částkou 90 tisíc Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.