Pár dní zpět se světu představila nová vymoženost od BMW M Performance, kterou je výfukové potrubí se svým vlastním reproduktorem. Nyní se tento prvek dostal do nabídky modelu X4, díky čemuž se z vaší naftové "baby X6" stane ostrý benzínový sportovec.
Kromě kouzelného výfuku se ale představila i další várka doplňků, které má na svědomí divize M Perfomance. Díky ní tak můžeme nově počítat s novými koberečky a ozdobnými lištami na prazích, jenž jsou navíc podsvíceny LED diodami. Přibyl i sportovní volant potažený Alcantarou a nechybí karbonové doplňky, přičemž karbonem můžete mít potažený i klíček vozu.
Co se týče motorového prostoru, tam se u verze xDrive30d, dosáhlo zvýšení výkonu o 27 koní. Může za to instalovaný Power Kit, který z motoru vytáhl celkových 286 koní a točivý moment 600 Nm. Díky tomu se naftová X4ka se zvukem benzínového šestiválce dostane z klidu na stovku za 5,5 sekundy. Potěší i spotřeba, která se i přes navýšení výkonu nemá dostat přes 5,2 litru.
Specifický výfukový systém se chlubí dvěma režimy - Sport a Track. První uvedený vyhovuje všem legálním zvukovým limitům, ale jak je to s tím druhým, to nikdo neprozradil. Oba režimy je možné ovládat dálkově skrze systém Bluetooth a součástí výfukového ústrojí jsou rozměrné obdélníkové koncovky výfuků.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?