Na Nürburgringu už neplatí zákaz honění se za nejrychlejšími časy. Alfa Romeo tak neváhala a poslala tam Giulii QV, tedy její nejsilnější verzi.
Zajet na Nürburgringu skvělý čas v dnešní době znamená snad více, než kolik koní má pod kapotou. Podrtit tímto časem konkurenci znamená velkou výhodu a ohromný průšvih pro konkurenci. Teď se v této situaci zřejmě ocitne BMW se svou M4.
Nürburgring měří necelých 21 kilometrů, zajet tento okruh pod 9 minut je skvělý výsledek, pod 8 už musíte mít skutečně skvělé auto. No a Giulia QV to údajně zvládla za 7 minut a 43 sekund, což je stejná doba, kterou k tomu před pár lety potřebovalo Porsche 911 GT3 RS.
Dokonce je to lepší výsledek než Audi R8 V10 nebo Pagani Zonda S. Pokud se chce Alfa poměřovat s přímou konkurencí, nabízí se BMW M4. Mnichovské kupé potřebuje k zajetí Nürburgringu 7 minut a 52 sekund, tedy o výrazných devět sekund horší čas.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?