Německý tuner ABT Sportsline nelení a vypracoval další tuningový paket pro současné Audi RS3 Sportback. Jde tak proti sériovému Mercedesu-Benz A45 AMG, jenž po omlazení nabízí v základu 381 koní.
ABT si však pořádně vzalo do parády benzínový 2,5-litrový 5-válec a podařilo se mu vymáčknout celkem 430 koní. Točivý moment se zvýšil ze sériových 465 Nm na krásných 530 Nm. Upravená RS3 umí zrychlit z 0-100 km / h za 4,1 sekundy, což je 0,2 sekundy rychlejší než u sériového modelu. V důsledku toho je maximální rychlost bez omezovače 285 km / h.
Jestli se vám to zdá už tak hodně, tak to ještě nic není. ABT Sportsline totiž stačilo zároveň informovat, že pracuje na dalších dvou kitech. Ty ještě navýší konečná výstupní čísla ohledně výkonu. Do té doby se můžeme kochat aktuálním kouskem, který získal kola o rozměru 19 palců s pneumatikami 235/35 R19. Za příplatek pak ABT nabídne zakázkové podlahové rohože a LED diody osvětlující nástupní prostor.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?