A máme tu další případ hořícího Ferrari, kterým je tentokrát model F12 Berlinetta. Tomu se z čista jasna objevily plameny pod kapotou a vůz se povedlo včas uhasit.
Všichni víme, že italské vozy Ferrari mají tendenci být často v plamenech, ale nejnovější případ u modelu F12 je zatím poměrně vzácný. Tento bílý kousek se náhle vzńal při jízdě na dálnici E5 v Turecku. Dobrou zprávou je, že řidič si skoro hned všiml problému a oheň začal ihned hasit.
Současně s tím okamžitě zavolal hasičům, kteří rychle dorazili na místo nehody. Ti svou rychlou reakcí požár uhasili dříve, než se plameny stačily rozšířit na celý vůz. Prakticky je tak zničena přední část a je jasné, že následná oprava bude i tak obrovská.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?