Tunerská firma G-Power představila svůj nový tuningový program pro aktuální generaci sportovně vypadajícího BMW 435d xDrive Coupé a musíme uznat, že tuning se jim vskutku povedl.
Změny se zaměřily hlavně na prostor pod kapotou, kde se nachází klasický 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválec. Ten je vybaven přeprogramovanou řídící jednotkou motoru, která mu umožňuje dosažení výkonu 380 koní a 755 Nm točivého momentu. Oproti standardu tak činí nárůst výkonu o 67 koní a 125 Nm.
G-Power bohužel odmítl říci, jak rychlé auto vlastně je, ale čistě seriová verze provedení 435d xDrive dovede zrychlit z 0 - 100km / h za 4,7 sekundy. Komu by nestačila úprava motoru, ten si může nechat odstranit omezovač rychlosti a přidat na svoje BMW i 20-palcová kovaná hliníková kola Hurricane RR se sportovními pneumatikami.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.