Tunerská firma G-Power představila svůj nový tuningový program pro aktuální generaci sportovně vypadajícího BMW 435d xDrive Coupé a musíme uznat, že tuning se jim vskutku povedl.
Změny se zaměřily hlavně na prostor pod kapotou, kde se nachází klasický 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválec. Ten je vybaven přeprogramovanou řídící jednotkou motoru, která mu umožňuje dosažení výkonu 380 koní a 755 Nm točivého momentu. Oproti standardu tak činí nárůst výkonu o 67 koní a 125 Nm.
G-Power bohužel odmítl říci, jak rychlé auto vlastně je, ale čistě seriová verze provedení 435d xDrive dovede zrychlit z 0 - 100km / h za 4,7 sekundy. Komu by nestačila úprava motoru, ten si může nechat odstranit omezovač rychlosti a přidat na svoje BMW i 20-palcová kovaná hliníková kola Hurricane RR se sportovními pneumatikami.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?