Kalifornský tuner TAG Motorsports se po delší době opět ukázal se svým novým výtvorem, když vypracoval komplexní tuningový balíček pro BMW M4 Coupé.
Už tak vysoce výkonný vůz získal označení GTRS4 a extrémní body kit v kombinaci s paketem M Performance- Na standardně vypadající M4 tak přibyly kryty zpětných zrcátek z uhlíkových, mnohem agresivnější nárazníky, spoiler, zadní difuzor, vytáhlé boční prahy a prominentní přední splitter. Výsledkem je bestie, se kterou si není radno zahrávat.
Seznam vylepšení ale rozhodně nekončí u karoserie. Upravené BMW dostalo titanový výfukový systém od firmy Akrapovic a 20-palcová kola HRE z kartáčovaného titanu s pneumatikami Pirelli P Zero o rozměrech 265/30/20 vpředu a 345/25 / 20 vzadu. Nechybí i nabídka mechanických vylepšení, kdy může na přání dojít k úpravě řídící jednotky 3,0-litrového 6-válce TwinPower Turbo.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?