Kalifornský tuner TAG Motorsports se po delší době opět ukázal se svým novým výtvorem, když vypracoval komplexní tuningový balíček pro BMW M4 Coupé.
Už tak vysoce výkonný vůz získal označení GTRS4 a extrémní body kit v kombinaci s paketem M Performance- Na standardně vypadající M4 tak přibyly kryty zpětných zrcátek z uhlíkových, mnohem agresivnější nárazníky, spoiler, zadní difuzor, vytáhlé boční prahy a prominentní přední splitter. Výsledkem je bestie, se kterou si není radno zahrávat.
Seznam vylepšení ale rozhodně nekončí u karoserie. Upravené BMW dostalo titanový výfukový systém od firmy Akrapovic a 20-palcová kola HRE z kartáčovaného titanu s pneumatikami Pirelli P Zero o rozměrech 265/30/20 vpředu a 345/25 / 20 vzadu. Nechybí i nabídka mechanických vylepšení, kdy může na přání dojít k úpravě řídící jednotky 3,0-litrového 6-válce TwinPower Turbo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?