Kalifornský tuner TAG Motorsports se po delší době opět ukázal se svým novým výtvorem, když vypracoval komplexní tuningový balíček pro BMW M4 Coupé.
Už tak vysoce výkonný vůz získal označení GTRS4 a extrémní body kit v kombinaci s paketem M Performance- Na standardně vypadající M4 tak přibyly kryty zpětných zrcátek z uhlíkových, mnohem agresivnější nárazníky, spoiler, zadní difuzor, vytáhlé boční prahy a prominentní přední splitter. Výsledkem je bestie, se kterou si není radno zahrávat.
Seznam vylepšení ale rozhodně nekončí u karoserie. Upravené BMW dostalo titanový výfukový systém od firmy Akrapovic a 20-palcová kola HRE z kartáčovaného titanu s pneumatikami Pirelli P Zero o rozměrech 265/30/20 vpředu a 345/25 / 20 vzadu. Nechybí i nabídka mechanických vylepšení, kdy může na přání dojít k úpravě řídící jednotky 3,0-litrového 6-válce TwinPower Turbo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.