Úpravce ABT Sportsline představil svůj nový tuningový program pro aktuální generaci sportovně naladěného Audi TTS.
Hlavní změny se udály pod kapotou, kde je umístěn přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor s upravenou řídící jednotkou. To umožnilo vytvořit výkon 370 koní a 460 Nm točivého momentu, což je nárůst o 60 koní a 80 Nm. Firma ABT odmítla říci, jak rychlé vlastně auto je, ale standardní TTS zrychluje z 0 - 100 km / h za 4,7 sekundy a dosáhne nejvyšší elektronicky omezené rychlosti 250 km / h.
Kromě posíleného motoru se TTS dočkalo i efektního opti paketu. Ten zahrnuje přední spojler, nové kryty zpětných zrcátek a zadní křídlo. Zákazníci si mohou také objednat leskle černý, matně černý, perleťový nebo kovový lak karoserie.
Do nabídky se mají dostat i litá kola o rozměru 18 až 20 palců. Mezi další prvky výbavy čtveřice koncovek sportovního výfukového systému. V kabině nechybí ani sedadla čalouněná z Alcantary a podvozek dostal sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o 35 mm vpředu a 30 mm vzadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.