Alfa Romeo vyčkává s odtajněním technických specifikací u nové Giulie, přesto máme velmi pikantní informace.
Nejsilnější Giulia GV by dle italského zdroje měla dosahovat maximální rychlosti až 321 km/h. Přesně tolik totiž byla schopná jezdit během závěrečných testů. Proháněla se mimo jiné i na Nürburgringu a výsledný čas nám snad Alfa brzy prozradí.
Nová Giulia Quadrifoglio má pod kapotou šestiválec s výkonem 510 koní (375 kW). Ten umí vystřelit italský sedan z klidu na rychlost 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy. To je skvělý čas, pokud přihlédneme k tomu, že se s 510 koňmi perou jen zadní kola.
Nový sedan si bude dávat k obědu německou konkurenci. Nejsilnější verze má přitom spadeno na BMW M3 a Mercedes-Benz C 63 AMG. Rozhodující nebude cena, ale především jak dobře bude nová Alfa Romeo jezdit. Pokud tak dobře, jak vypadá, bude to mít neměcká konkurence těžké.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?