Alfa Romeo vyčkává s odtajněním technických specifikací u nové Giulie, přesto máme velmi pikantní informace.
Nejsilnější Giulia GV by dle italského zdroje měla dosahovat maximální rychlosti až 321 km/h. Přesně tolik totiž byla schopná jezdit během závěrečných testů. Proháněla se mimo jiné i na Nürburgringu a výsledný čas nám snad Alfa brzy prozradí.
Nová Giulia Quadrifoglio má pod kapotou šestiválec s výkonem 510 koní (375 kW). Ten umí vystřelit italský sedan z klidu na rychlost 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy. To je skvělý čas, pokud přihlédneme k tomu, že se s 510 koňmi perou jen zadní kola.
Nový sedan si bude dávat k obědu německou konkurenci. Nejsilnější verze má přitom spadeno na BMW M3 a Mercedes-Benz C 63 AMG. Rozhodující nebude cena, ale především jak dobře bude nová Alfa Romeo jezdit. Pokud tak dobře, jak vypadá, bude to mít neměcká konkurence těžké.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?