Alfa Romeo vyčkává s odtajněním technických specifikací u nové Giulie, přesto máme velmi pikantní informace.
Nejsilnější Giulia GV by dle italského zdroje měla dosahovat maximální rychlosti až 321 km/h. Přesně tolik totiž byla schopná jezdit během závěrečných testů. Proháněla se mimo jiné i na Nürburgringu a výsledný čas nám snad Alfa brzy prozradí.
Nová Giulia Quadrifoglio má pod kapotou šestiválec s výkonem 510 koní (375 kW). Ten umí vystřelit italský sedan z klidu na rychlost 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy. To je skvělý čas, pokud přihlédneme k tomu, že se s 510 koňmi perou jen zadní kola.
Nový sedan si bude dávat k obědu německou konkurenci. Nejsilnější verze má přitom spadeno na BMW M3 a Mercedes-Benz C 63 AMG. Rozhodující nebude cena, ale především jak dobře bude nová Alfa Romeo jezdit. Pokud tak dobře, jak vypadá, bude to mít neměcká konkurence těžké.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.