Škoda Octavia RS Cup - nálož 320 koní trhá asfalt

ar2, 9. července 2015, 16:20 Google+

Nová Octavia RS Cup bude navazovat na své dva předchůdce. Pod kapotou má dvoulitr z „eReSa“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Octavia RS Cup (2015)

Škoda Octavia RS Cup (2015) | foto: Benet Automotiv

Sdílejte článek

Od devadesátých let tohoto století se jezdí Octavia Cup. Po dvou úspěšných generací přichází třetí. Ta má pod kapotou dvoulitrové TSI s kódovým označením EA888, tedy to, které známe z Octavie RS.

Dvoulitr bude k dispozici ve třech verzích. Nejslabší nabídne 230 koní a 350 Nm, silnější 260 koní a 380 Nm a ta nejsilnější verze 320 koní a 420 Nm. V porovnání s minulou generací Octavie RS Cup, která měla dvoulitr s výkonem „jen“ 160 kW (tedy 218 koní) je to velký rozdíl.

img-responsive

Škoda Octavia RS Cup (2015) | foto: Benet Automotiv

Silný dvoulitr si bude pohrávat s muší váhou. Ořezaná Octavie váží o cca. 300 kg méně, než standartní „eReSo“. Konkrétně mluvíme o hodnotě 1120 kg. Motor spolupracuje s nespecifikovanou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG.

O přenos výkonu na vozovku se stará jen přední náprava s elektronicky řízeným lamelovým diferenciálem VAQ. Dvoucestné tlumiče Öhlins Racing nebo šestipístkové třmeny objímající 362 milimetrové brzdy jsou další závodní výbavou, která je téměř povinná.

Vytisknout

Diskuze: Škoda Octavia RS Cup - nálož 320 koní trhá asfalt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia se vykašle na omezovač rychlosti, maximálka vás ohromí!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud