Německý tuner VATH se rozhodl lehce okořenit luxusní velký Mercedes-Benz V-Class, kterému přibyl výkon a dravost.
Model V-Class sice není přesně to, co bychom považovali za klasický objekt pozornosti tunerů, ale přesto kluci z VATH zapracovali na verzi V250 CDI a výsledek je zde. Díky chiptuningu došlo k posílení výkonu na hodnotu 225 koní a 500 Nm točivého momentu. Původní výkon přitom činil 190 koní a 440 Nm.
Za výše zmíněnou úpravu přitom dá zákazník rozumných 1,011.50 euro, zatímco za příplatek 566.20 eur se luxusní van dočká sportovní snížené sady tlumičů o 25 mm. Vath také vyvinul vlastní sadu bočních stupaček (za 629 eur), aby usnadnil přístup cestujícím do kabiny. V nabídce příplatků je pak i sada kol z lehkých slitin o rozměru 20-palců za částku 2,975 eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.