U německého Opelu se neusíná na vavřínech a tak tu máme celkem v pravidelných intervalech občasné premiéry nových modelů a také motorů.
Poslední novinkou je právě nový motor, který přibyl do nabídky pro aktuální faceliftované provedení malého crossoveru Mokka. Německý populární crossover bude nabízen s novým 1,6-litrovým dieselovým motorem CDTI, který poskytne110 koní a 300 Nm točivého momentu.
To umožňuje dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km / h za 12,5 sekundy a dosažení průměrné spotřeby kolem 4 litrů na 100 km. Nová Mokka 1.6 CDTI bude v prodeji již brzo a její cena začíná na domácím trhu na částce 24,185 eur.
Kromě nového motoru, může být Mokka nově vybavena systémem OnStar. Ten nabízí hromadu funkcí, od systému varujícího před čelní srážkou až po palubní Wi-Fi hotspot. V neposlední řadě jsou tu dvě nové barvy exteriéru - Abalone White a True Blue. Tyto dva nové laky navíc doplňuje černá střecha s vysokým leskem. Černě lesklé mohou být i kryty vnějších zpětných zrcátek.Zdroj: Opel
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.