V návaznosti na včerejší světovou premiéru zcela nového BMW řady 7 se rozhodl designér X-Tomi Design představit imaginárně stvořenou rodinnou verzi Touring a také ostré provedení M7.
Bohužel, nedělejte si moc velké naděje, ani jeden z těchto dvou modelů totiž není dle slov firmy BMW v plánu. Ostře vypadající M7 by přitom mohlo s klidem konkurovat Mercedesu-Benz S63 AMG. Ředitel pro produktové plánovaní Paul Ferraiolo k tomu řekl, že i ostrou sedmičku i na dále bude mít na starosti firma Alpina.
Pokud jde rodinné provedení BMW 7 Touring, to vychází ze sedanu s dlouhým rozvorem. Už na počítačovém snímku je patrné, že vůz je opravdu obrovský, jenže dle slov BMW není úplně jisté, zda by byl o takový produkt dostatečný zájem. Asi i proto je kombík taktéž jen čistým snem, který se zřejmě nikdy nenaplní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?