Japonský supersport Nissan GT-R není potřeba dlouze představovat. V současnosti se jedná se o vlajkovou loď této japonské společnosti. Na trh ve své „rodné“ zemi, byl uveden již v prosinci 2007. Není proto divu, že se již tu a tam začínají uvolňovat informace o připraveném nástupci tohoto vozu. Poslední z těchto zpráv vypustil sám Ben Bowlby v rozhovoru pro britský Top Gear.
Ve zmíněném rozhovoru Ben Bowlby uvedl, že příští generace „gétéerka“ bude osazena podobným agregátem, který Nissan využívá v závodní sérii LMP1. Konkrétně by se mělo jednat o třílitrový twin-turbo V6 motor.
Není čemu se divit. V této závodní sérii se automobilce více než daří a všem ukazuje spolehlivost svých vozů, která je jednou z hlavních předpokladů k úspěchu ve vytrvalostím závodění.
Podle prohlášení automobilky dokáže tento nový motor disponovat výkonem 550 koní. Což je stejný údaj jako v případě motoru první generace vozu GT-R. Přitom ale spotřebuje pouze třetinu paliva.
To samozřejmě ukazuje, že budoucí vůz, který je plánován nejdříve na rok 2018 bude využívat v nemalé míře hybridní technologie.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.