Japonský supersport Nissan GT-R není potřeba dlouze představovat. V současnosti se jedná se o vlajkovou loď této japonské společnosti. Na trh ve své „rodné“ zemi, byl uveden již v prosinci 2007. Není proto divu, že se již tu a tam začínají uvolňovat informace o připraveném nástupci tohoto vozu. Poslední z těchto zpráv vypustil sám Ben Bowlby v rozhovoru pro britský Top Gear.
Ve zmíněném rozhovoru Ben Bowlby uvedl, že příští generace „gétéerka“ bude osazena podobným agregátem, který Nissan využívá v závodní sérii LMP1. Konkrétně by se mělo jednat o třílitrový twin-turbo V6 motor.
Není čemu se divit. V této závodní sérii se automobilce více než daří a všem ukazuje spolehlivost svých vozů, která je jednou z hlavních předpokladů k úspěchu ve vytrvalostím závodění.
Podle prohlášení automobilky dokáže tento nový motor disponovat výkonem 550 koní. Což je stejný údaj jako v případě motoru první generace vozu GT-R. Přitom ale spotřebuje pouze třetinu paliva.
To samozřejmě ukazuje, že budoucí vůz, který je plánován nejdříve na rok 2018 bude využívat v nemalé míře hybridní technologie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.