Škodovka začíná s prodejem nejrychlejší a nejsilnější Octavie všech dob. Cenu však trochu přehnali, no posuďte sami…
Jedním z hlavních lákadel letošní Ženevy byla i bezesporu Octavie RS 230. Ale až nyní se rozbíhá její prodej na domácím trhu. Za 230 koní a 19-ti palcová kola a elektrickohydraulicky řízený samosvor zaplatíte 726 900 korun. Oproti verzi s výkonem 220 koní a 17“ palcovými koly, je příplatek 75 tisíc korun.
Samozřejmě můžete mít i kombík, za ten si připlatíte dalších 45 tisíc anebo automatickou převodovku. Ti co nechtějí řadit sami si připlatí dalších 45 tisíc korun.
Pokud se na to podíváme více ze široka, tak za Leon Cupra s výkonem 280 koní zaplatíte 681 900 Kč, to je o 45 tisíc méně než za 230 koňovou Octavii. Docela paradox.
A jaké auto by jste za 730 tisíc koupili vy? Napište nám do diskuze pod článkem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?