German Special Customs vydala první ztvárnění svého budoucího stylingového programu pro kupé Mercedes-AMG GT.
Při pohledu na snímky nelze popřít, že jejich verze je agresivnější než standardní model. Vůz byl totiž vybaven aerodynamickým body kitem, který obsahuje modifikované nárazníky, širší boční prahy a masivní zadní křídlo. Můžeme také vidět přední splliter a jiné přední blatníky. Sportovní styling pokračuje i vzadu, protože zde přibyl agresivní zadní difuzor, který je lemován čtyřmi koncovkami sportovního výfukového systému.
German Customs zatím neřekli ani slovo o změnách výkonu, ale standardní AMG GT je nabízeno s twin-turbo 4,0-litrovým motorem V8, který produkuje 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Silnější AMG GT S však nabízí 510 koní a 650 Nm točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.