German Special Customs vydala první ztvárnění svého budoucího stylingového programu pro kupé Mercedes-AMG GT.
Při pohledu na snímky nelze popřít, že jejich verze je agresivnější než standardní model. Vůz byl totiž vybaven aerodynamickým body kitem, který obsahuje modifikované nárazníky, širší boční prahy a masivní zadní křídlo. Můžeme také vidět přední splliter a jiné přední blatníky. Sportovní styling pokračuje i vzadu, protože zde přibyl agresivní zadní difuzor, který je lemován čtyřmi koncovkami sportovního výfukového systému.
German Customs zatím neřekli ani slovo o změnách výkonu, ale standardní AMG GT je nabízeno s twin-turbo 4,0-litrovým motorem V8, který produkuje 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Silnější AMG GT S však nabízí 510 koní a 650 Nm točivého momentu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?