Americký Cadillac oznámil, že v roce 2016 nabídne jejich model CT6 vůbec poprvé digitální zpětné vnitřní zrcátko.
Má zlepšit viditelnost dozadu a digitální zpětné zrcátko nabídne rozlišení displeje 1280 x 240 pixelů a displej typu TFT-LCD. Hustota pixelů má činit 171 PPI a obraz se do zrcátka dostane skrze zpětnou couvací kameru. Kamera má speciální čočku, jenž poskytuje jasný obraz bez ohledu na povětrnostní podmínky.
Cadillac říká, že tato forma zpětného zrcátka zlepšuje zorné pole řidiče o přibližně o 300 procent. Automobilka také říká, že nové technologické řešení snižuje odlesky a poskytuje "ostřejší obraz ve zhoršených světelných podmínkách" v porovnání s tradičními samostmívajícími se zpětnými zrcátky.
V případě, že se řidiči takovéto řešení bude zdát jako zbytečné, majitel vozu si bude moct díky tlačítku pod zrcátkem vše zpět přepnout na tradiční elektrochromatické zpětné zrcátko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.