Německý tuner B & B vydal tuningový balíček pro současnou třetí generaci sportovního kupé Audi TT.
B & B je jedním z prvních tunerů, který se pustil do úpravy zcela nové Audi TT. Technici se zaměřili na základní motor o objemu 2.0 TFSI, který ve standardní konfiguraci poskytuje 230 koní a 370 Nm točivého momentu. Kdo se rozhodne z vozu dostat mnohem víc, má možnost si zakoupit sadu číslo 1 za 1,198 Eur. Výsledný výkon pak činí 300 koní a 420 Nm, za což může nové elektronické vstřikování a větší turbo. Sada s názvem 1S pak přináší díky sportovným filtrům 310 koní a 435 Nm točivého momentu.
Majitelé Audi TT, kteří jsou ochotni utratit 3,950 Eur, můžou jít do sady číslo 2. U té se výkon poradiřilo vyhnat na 326 koní a 450 Nm. Tuner v tomto případě instaluje navíc sportovní katalyzátor a sportovnější výfukové potrubí. Konečně, B & B má sadu číslo 3, a to za cenu 9,950 Eur, kde už motor poskytuje 360 koní a 500 Nm.
I zde je jiné turbodmychadlo, nové filtry, chladič, sportovní výfuk a další vylepšení. Za dalších 1,295 Eur dostane majitel speciální chladící systém oleje a za 298 Eur sportovní podvozek. Ten snižuje vůz o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. Další vylepšení zahrnují 20-ti palcová kola s pneumatikami o rozměru 265/30 R20, čtyř nebo šesti pístkové brzdové třmeny a za 1,398 Eur speciální výfuk, jenž přidá dalších 14 koní.
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?
VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.
Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?
Ferrari v úterý odhalilo své rekordní výsledky, kdy čistý zisk za loňský rok vzrostl na více než 1,5 miliardy eur, čímž si automobilka opět potvrdila svou silnou pozici na trhu.
K povinnému ručení se dnes dozvíte, co všechno ovlivňuje výši pojistného, zda vám může pojišťovna jednostranně zvýšit pojistné či zda budete platit újmu v plné výši v případě nehody bez povinného ručení.
Letošní sezóna vytrvalostního mistrovství světa FIA WEC se blíží a s ní i jeden z nejvíce očekávaných debutů: Aston Martin Racing nasadí své nové hypervozy Valkyrie již 28. února do úvodního závodu v Kataru, který měří 1812 kilometrů. Tým dnes odhalil svou závodní identitu pro rok 2025 a také představil jezdecké posádky pro tento náročný ročník.
Ferrari chystá zásadní revoluci – 9. října odhalí svůj první čistě elektrický model. Během dne investorů představí dosud tajemný vůz, který slibuje nejen špičkový výkon, ale i zábavu za volantem.
Italské Alpy patří k tradičním destinacím českých lyžařů. Mnoho z nich však cestu podceňuje a může je to stát nemalé pokuty. Jak se na cestu připravit a nezkazit si tak zimní dovolenou či jarní prázdniny?
Toyota Motor Europe podepsala dohodu se společnostmi Hydrogen Refueling Solutions (HRS) a ENGIE s cílem zavést novou generaci systémů pro doplňování vodíku. Nové řešení, které je rychlejší a nákladově efektivnější, bude pilotováno v rámci projektu RHeaDHy financovaného EU, který se zaměřuje na urychlení zavádění infrastruktury.
Ford se chystá na velký návrat do nejvyšší kategorie vytrvalostních závodů! Od sezóny 2027 bude opět bojovat v Le Mans, kde má jasný cíl – sesadit z trůnu Ferrari, vítěze posledních dvou ročníků.
Porsche se chystá na zásadní personální změny ve své výkonné radě. Dva manažeři, kteří dlouhodobě působili ve firmě, budou brzy nahrazeni.