Německý tuner B & B vydal tuningový balíček pro současnou třetí generaci sportovního kupé Audi TT.
B & B je jedním z prvních tunerů, který se pustil do úpravy zcela nové Audi TT. Technici se zaměřili na základní motor o objemu 2.0 TFSI, který ve standardní konfiguraci poskytuje 230 koní a 370 Nm točivého momentu. Kdo se rozhodne z vozu dostat mnohem víc, má možnost si zakoupit sadu číslo 1 za 1,198 Eur. Výsledný výkon pak činí 300 koní a 420 Nm, za což může nové elektronické vstřikování a větší turbo. Sada s názvem 1S pak přináší díky sportovným filtrům 310 koní a 435 Nm točivého momentu.
Majitelé Audi TT, kteří jsou ochotni utratit 3,950 Eur, můžou jít do sady číslo 2. U té se výkon poradiřilo vyhnat na 326 koní a 450 Nm. Tuner v tomto případě instaluje navíc sportovní katalyzátor a sportovnější výfukové potrubí. Konečně, B & B má sadu číslo 3, a to za cenu 9,950 Eur, kde už motor poskytuje 360 koní a 500 Nm.
I zde je jiné turbodmychadlo, nové filtry, chladič, sportovní výfuk a další vylepšení. Za dalších 1,295 Eur dostane majitel speciální chladící systém oleje a za 298 Eur sportovní podvozek. Ten snižuje vůz o 30 mm vpředu a 25 mm vzadu. Další vylepšení zahrnují 20-ti palcová kola s pneumatikami o rozměru 265/30 R20, čtyř nebo šesti pístkové brzdové třmeny a za 1,398 Eur speciální výfuk, jenž přidá dalších 14 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.