Americký tuner Hennessey plánuje nabídnout tři výkonostní balíčky pro současný Chevrolet Corvette Z06.
Corvette Z06 ještě není ani pořádně v prodeji a už se Hennessey pochlubil, že novou Vette pořádně vytuní. Její 6,2 litrový přeplňovaný motor V8 LT4 poskytuje v základu 650 koní a 880 Nm. To stačí k tomu, aby vůz zrychlil z 0 na 100 km/h za necelé tři sekundy. Motor je možné spojit s 8-stupňovou automatickou převodovkou a nebo se standardní 7-stupňovou manuální.
Pro ty, kteří nejsou spokojeni s výkonem motoru, Hennessey nabízí základní sadu, která výkon navíší na 750 koní při 6300 otáčkách za minutu, zatímco stupeň číslo 2 zvyšuje výkon na 850 koní při 6500 otáčkách za minutu. K dispozici je také balíček HPE1000, který zvedne výkon na 1000 koní při 6500 otáčkách za minutu, a to za pomoci většího kompresoru. Fáze 2 a Fáze 3 dostanou též větší kompresor a záruka se vztahuje na jeden rok nebo ujetí 12000 mil. Stupeň 1 má základní kompresor a na úpravu je záruka tři roky.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.