Americký tuner Hennessey plánuje nabídnout tři výkonostní balíčky pro současný Chevrolet Corvette Z06.
Corvette Z06 ještě není ani pořádně v prodeji a už se Hennessey pochlubil, že novou Vette pořádně vytuní. Její 6,2 litrový přeplňovaný motor V8 LT4 poskytuje v základu 650 koní a 880 Nm. To stačí k tomu, aby vůz zrychlil z 0 na 100 km/h za necelé tři sekundy. Motor je možné spojit s 8-stupňovou automatickou převodovkou a nebo se standardní 7-stupňovou manuální.
Pro ty, kteří nejsou spokojeni s výkonem motoru, Hennessey nabízí základní sadu, která výkon navíší na 750 koní při 6300 otáčkách za minutu, zatímco stupeň číslo 2 zvyšuje výkon na 850 koní při 6500 otáčkách za minutu. K dispozici je také balíček HPE1000, který zvedne výkon na 1000 koní při 6500 otáčkách za minutu, a to za pomoci většího kompresoru. Fáze 2 a Fáze 3 dostanou též větší kompresor a záruka se vztahuje na jeden rok nebo ujetí 12000 mil. Stupeň 1 má základní kompresor a na úpravu je záruka tři roky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.