Jaguar začíná jít více vstříc zákazníkům, než se původně čekalo. Zvláště pak u modelu F-Type.
Nejdříve šlo o kabriolet, ten vzápětí doplnilo kupé. Stále však chyběla řidičsky zábavnější verze s manuální převodovkou. Nakonec se i té dočkáme. Stále však není nabídka kompletní, tím pádem není plně konkurence schopná v Evropské sportovní smetánce.
Stále totiž postrádáme verzi s pohonem všech kol. Doposud jsou k dispozici jen vozy s pohonem zadní nápravy, přitom čtyřkolky tvoří velmi silnou a oblíbenou část, například u BMW, nebo Porsche. Údajně se F-Typu s pohonem všech kol dočkáme.
Poslední zprávy hovoří o tom, že automobilka na pohonu všech kol usilovně pracuje. V nabídce bude pro verzi kupé i kabriolet a samozřejmě v kombinaci s automatem i manuální šestistupňovou skříní. Svůj debut si případně odbude na autosalonu v Los Angeles.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.