Jaguar začíná jít více vstříc zákazníkům, než se původně čekalo. Zvláště pak u modelu F-Type.
Nejdříve šlo o kabriolet, ten vzápětí doplnilo kupé. Stále však chyběla řidičsky zábavnější verze s manuální převodovkou. Nakonec se i té dočkáme. Stále však není nabídka kompletní, tím pádem není plně konkurence schopná v Evropské sportovní smetánce.
Stále totiž postrádáme verzi s pohonem všech kol. Doposud jsou k dispozici jen vozy s pohonem zadní nápravy, přitom čtyřkolky tvoří velmi silnou a oblíbenou část, například u BMW, nebo Porsche. Údajně se F-Typu s pohonem všech kol dočkáme.
Poslední zprávy hovoří o tom, že automobilka na pohonu všech kol usilovně pracuje. V nabídce bude pro verzi kupé i kabriolet a samozřejmě v kombinaci s automatem i manuální šestistupňovou skříní. Svůj debut si případně odbude na autosalonu v Los Angeles.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?