Společnost Geiger Cars má v oblibě především americká vozidla a proto jeho další úpravou prošel nejnovější Chevrolet Corvette C7 Stingray.
Body kit karoserie je celý vyroben z karbonových vláken a kromě snížení pohotovostní hmotnosti také zlepšuje aerodynamiku auta. Jeho obsahem je přední splitter, jiné přívody vzduchu, difuzor, širší boční prahy, přiostřená přední maska a zadní spoiler. Geiger Cars také nainstalovali sportovní podvozek KW Stage 3, který snižuje přední nápravu mezi 10 a 35 mm, zatímco zadní náprava klesne o 15 až 45 mm. Mezi další změny patří lehká kovaná 19-palcová přední a 20-palcová zadní kola s pneumatikami o rozměru 255/30 R19 resp. 305/25 R20.
Corvette úpravce vyladil na výkon 590 koní, které vyždímal ze 6,2-litrového motoru V8. Ten obdržel navíc výkonný kompresor Eaton a přemapována byla i řídící jednotka. Celkově tedy bylo přidáno 130 koní a točivý moment se zvýšil o 127 Nm na výsledných 757 Nm. Díky tomuto zvýšení výkonu se poladěná Corvette rozjede až na 320 km / h.
Konkrétní vůz na snímku stojí 113,000 Eur a dostal i příplatková kola za 6,500 Eur a uhlíkový body kit stojí 6,000 Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.